Qimz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Heihei:) Jeg lurer da på om det er mulig å recorde gameplay med en HDPVR på en pc-skjerm? Jeg har veldig lyst til å begynne å lage vidoer og sånt, for så å legge dem ut på youtube. Men får jeg investerer i en HDPVR vil jeg vite om det er mulig eller ikke(?). Skjermen min er en BenQ HD-skjerm med en HDMI inngang og en D-sub inngang. Så..blir dette å funke? Takk for alle svar!: ) (første post i forumet btw) Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hva slags HDPVR snakker vi om da ? Det fleste jeg har sett så langt (Happage sin f.eks) støtter bare "component" video mener jeg. Med HDMI har du jo hele HDCP (kopi beskylttelse) problemet. Og tror heller ikke at PS3 greier å kombinere HDMI og "component" out put selv om du skrur ned til f.eks 720p. Sååå jeg tror det du er ute etter blir ganske vanskelig å få til. (men jeg kan ta feil.) Lenke til kommentar
Qimz Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Hva slags HDPVR snakker vi om da ? Det fleste jeg har sett så langt (Happage sin f.eks) støtter bare "component" video mener jeg. Med HDMI har du jo hele HDCP (kopi beskylttelse) problemet. Og tror heller ikke at PS3 greier å kombinere HDMI og "component" out put selv om du skrur ned til f.eks 720p. Sååå jeg tror det du er ute etter blir ganske vanskelig å få til. (men jeg kan ta feil.) Ja, jeg mener Happauge HDPVR. Jeg mener også at det ikke blir å fungere, men jeg har hørt at noen har fått det til. Derfor spør jeg dere på forumet. Tusen takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå