Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Problemer med ordre og levering/henting.

Anbefalte innlegg

Bestilte vare fra ps.no i dag. Siden jeg bor i nærheten skrev jeg HENTES på ordren. Reiste bort for å hente ordren, men når jeg kom bort var den registrert som at den skulle sendes i post. Så var det et voldsomt sodoma der med å få gjort om det ble jeg ventende i over 45 minutter før jeg omsider fikk pakken. Hadde folk stående hjemme å vente på meg...

Kom hjem, ringte til Netshop da en Blåtann mus ikke vil lades i dockinga. Kom gjennom der etter ei lita stund, men ble etterhvert bedt om å ringe Logiteech. Etter over en halvtime i telefonkø der ble jeg etter en tid fortalt at jeg måtte ta det med Netshop....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netshop handler man ikke hos, de nekter meg å få nytt skjermkort da det ut av det blå døde.

De siser også at jeg skal ringe evga , evga sier jeg skal ringe netshop.

Makan til useriøs butikk.

De påstår at de tar inn varen, men tar ikke på den, de dytter den over i postvognen så kommer den til oss.

De mener de ikke er ansvarlig for garanti og reklamasjon da de ikke tar i varen.

De bare bestiller den for oss for å være snill.

Lenke til kommentar

Du bestillte noe hos PS, hentet varen og ringt netshop for å klage på at musa ikke ladet?

2 hendelser du blander sammen, eller gjelder alt netshop/PS?

Hvordan skrev du "HENTES" i ordren?

I kommentarfeltet?

Forresten, elendig emnetittel, skulle gjerne endret selv, men finner ikke på noe lurt å skrive :)

Lenke til kommentar

Du bestillte noe hos PS, hentet varen og ringt netshop for å klage på at musa ikke ladet?

2 hendelser du blander sammen, eller gjelder alt netshop/PS?

Hvordan skrev du "HENTES" i ordren?

I kommentarfeltet?

Forresten, elendig emnetittel, skulle gjerne endret selv, men finner ikke på noe lurt å skrive :)

Jeg hentet først en ordre hos PS, så klagde jeg på en annen ordre hos Netshop...

Lenke til kommentar
Netshop handler man ikke hos, de nekter meg å få nytt skjermkort da det ut av det blå døde. De siser også at jeg skal ringe evga , evga sier jeg skal ringe netshop.

Helt klart at EVGA har rett, man skal reklamere til nettbutikken så skal de ta det videre til EVGA. Dette begynner å bli typisk for Netshop. Lurer litt på hva slags opplæring personalet der egentlig får når de klarer å svare slik. Bare for å ha nevnt det, jeg har også slutte å handle der.

PS derimot, har jeg bare gode erfaringer med. Har til og med fått tilsendt erstatningsvare fra dem før de hadde motatt den det var feil med.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

At du har hatt en jævli dag hører ikke hjemme i "Butikker og verksteder (data)", da den primært handler om din dag.

Kan godt flytte den til OT-baren om målet var å formidle hvordan din dag har vært, og samtidig sette tilbake den gamle tittelen, eller den kan være her om du vil formidle din klage over nettbutikker.

Lenke til kommentar

Hadde Netshop sagt til meg at jeg skulle ringe Logitech hadde jeg bedt de dra til helvette. Når du handler hos Netshop skal du forholde deg til Netshop. Så får eventuelt de forholde seg til Logitech.

Edit: Netshop KAN være noen svært rare folk når det gjelder service etter en handel.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Det enkleste er vel om både NetShop og kunden forholder seg til NetShop's policy for "Retur av defekt vare".

Som kunde kan det være greit å vite hvilke vilkår man går inn på før man handler.

Uansett hva Netshop velger å skrive i sine vilkår, kan de ikke fraskrive seg de rettigheter som kunden har i følge Forbrukerkjøpsloven. Med andre ord kan kunden kreve at Netshop ordner alt rundt en garanti/reklamasjonssak, selv om Netshop egentlig ikke gidder.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...