Cruentus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Har nå fått meg ny mobil så jeg har hatt litt rot med å få "åpnet" låst operatør bindingen til operatøren min. Hvordan vet jeg når mobilen er "åpnet" ? Endret 9. desember 2010 av Cruentus Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Etter at operatøren har fjernet operatørlåsen må du gjenopprette telefonen i iTunes. Når gjenopprettingen er fullført får du beskjed om at den er åpnet og er klar til bruk. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Takker for svar. Det som står på telefonen nå når jeg tar den på er "No SIM card installed" Insert a valid SIM with no PIN Lock to activate iPhone" Er det sånn den skal være "åpnet" ? Etter jeg snakket med kundeservice så sa de at jeg skulle utføre restore i iTunes. Har ikke gjort dette før så jeg er usikker på om den er "åpnet" Kan nesten ikke ligge den ut for salg om den faktisk ikke er blitt "åpnet" Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Etter at operatøren har "bestilt" opplåsing av telefonen så må du gjenopprette den i iTunes. Dette må gjøres med et SIM-kort fra den operatøren som telefonen har vært låst til, i telefonen. Når dette er fullført får du beskjed i iTunes om at telefonen er låst opp. Det er ikke mulig å se på en telefonen om dette er utført eller ikke. Dersom du er usikker kan du forsøke å gjenopprette på nytt, eller evt. sette inn et SIM fra en annen operatør, og forsøke å aktivere SIM-kortet via iTunes. Dersom dette ikke går er telefonen fortsatt låst. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Takker for svar. Det ordnet seg. Fikk prøvd med et annet sim kort og det fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå