Sigg3.net Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Heisann! Jeg har fått tilbud om å kjøpe en læptåpp til (høystbydende over) 5500,- Her er specs: Intel Celeron 1,1Ghz CPU 256MB RAM 30GB HD DVD 32MB SiS630 skjermkort ISDN (PCMCIA) USB 10/100 Ethernet Firewire (PCMCIA) 14,1 TFT 56k modem Selgeren sa også at maskinen er i fin stand bortsett fraa ei lita sprekke (3-4cm) i det yterste plast laget bak skjermen. Iflg. han skal den ikke ha noen innvirkning på ytelsen. Håper noen av dere med _litt_ mer peiling enn meg kan si om dette tilbudet er bra eller bortkastet. Fant lite og ingenting om modellen på webbet eller Targas hjemmesider, mvh Sigg3.net Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Synes ikke det der så spesielt bra ut. Den billigste Toshibaen på www.elkjop.no er bare et par tusen dyrere, og er etter min mening et mye bedre kjøp. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 IKKE KJØP DEN!!!!!!!!!!!!!! Jeg hadde samme for 2-3mnd siden... betalte 16000 for den ny og brukte den i ca 1 år. Den lille sprekken bak skjermen kommer snart til å bli større. En dag du lukker opp river du av hele skjermen eller ikke får lukke den igjen! Ble så forbanna..... Er et lite hengsle inni der som er limt fast i skjermen, dette har vridd seg litt og derfor kommer den sprekken. Trolig vet den fyrern hvorfor han vil selge den!! Sikkert like greit med en annen NY billig ja.... PS! Jeg tuller ikke, du kommer til å bruke den maskina i MAX 1-2 måneder før du må kjøpe ny skjerm eller kaste den på søppla! Dessuten er det noe helt feil med prosessoren/vifta som går tett annen hver måned... er rene støvsugeren! TARGA er skikkelig møkkamaksiner..! Lenke til kommentar
Sigg3.net Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Takk for hjelpen, jeg kommer ikke til å kjøpe den. mvh Sigg3.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå