k_flaathe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei. Jeg har plager med fotsvette. Og den lukter helt jævlig noen ganger. Har prøvd forskjellige kremer, og noen funker bra, og noen funker dårlig. Bare lurer på om det er noen som har erfaring med dette, og har noe tips? Har behandla meg for fotsopp flere ganger og tror ikke dette er grunnen. Bare dårlige gener i guess.. Noen som har en bra krem/spray å anbefale? Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Husker fra militæret, da var det noen som slet med dette. De fikk skrevet ut noe på resept fra lege. Det kan være en ide å oppsøke lege dersom dette er et stort problem. (Selv om det ikke er det kuleste rådet å få) Men kanskje det finnes noen her inne med noen kjerringråd Lenke til kommentar
Gjest Dagfinn Iversen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei. Jeg har plager med fotsvette. Og den lukter helt jævlig noen ganger. Har prøvd forskjellige kremer, og noen funker bra, og noen funker dårlig. Bare lurer på om det er noen som har erfaring med dette, og har noe tips? Har behandla meg for fotsopp flere ganger og tror ikke dette er grunnen. Bare dårlige gener i guess.. Noen som har en bra krem/spray å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå