Gå til innhold

elkjøp lar deg bytte konkurrentens varer - uten å vise kvittering

3xt

Anbefalte innlegg

Om den er utgått så blir det en vurderingssak fra deres side. De ønsker selvsagt å gjøre kunden fornøyd, men er det lite sannsynlig at de får solgt maskinen som b-vare er det samtidig lite sannsynlig at de vil kreditere den, men det er ikke nødvendigvis umulig. Om de bare er tomme for maskinen har de neppe noe imot å kreditere den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det var vel strengt tatt det som var poenget mitt.

Hvis du kjøper 50 filmer til 50kr en eller annen plass hvor de har et bra tilbud, gjerne et stunttilbud for å lokke kjøpere.

Disse filmene går hos El-Kjøp for 99 - 169 kroner.

Det betyr i praksis at du har 4950 - 8450 kroner å gå på i reell verdi for El-Kjøp.

Prisen man har betalt for disse, er allikevel 2500 kroner, og du sitter igjen med at du kan få 50 til 71% rabatt ;-)

Dette er jo uten å motta en eneste DVD (Eller bluray, for den saks skyld) til jul.

Grunnen til at jeg bruker akkurat filmer, er fordi det er realistisk at jeg får rundt 50 filmer, kanskje til og med flere. Jeg har også sannsynlgivis en god del av disse ifra før, siden jeg allerede har ca 800 filmer :-P Jeg kunne gjerne mikse dette med å kjøpe noen filmer selv også, for å bytte dem. En, to, vips, så har jeg brukt lite penger på å skaffe en ting jeg trenger, som for eksempel en ny PC :-)

Lenke til kommentar

Skal du bytte uten kvittering må du gjøre det innen 24. januar ja. Det er ikke spesifisert noen startdato for ordningen, så jeg antar den gjelder fom. dagen den ble annonsert.

Leifen18: klart, har du først mange produkter å returnere og hvert produkt gir en god prosentvis "avkastning" vil det jo bli endel kroner til slutt.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 2 uker senere...

Elkjøp har mulighet til å sjekke full varehistorikk på samtlige varer. Når den er sist solgt, pris når den ble solgt, (Utelukker kjøp billig, få tilbake dyrt). Bommer du på noen av spørsmålene og det ikke samsvarer med historien din flere ganger, så er du godt husket av de ansatte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...