Peroy Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 En kilde hos Sony Ericsson letter på sløret om den sagnomsuste spilltelefonen. Les mer Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er det noen grunn til ikke å skaffe seg denne? Foruten manglel på QWERT-tastatur, men det kan vel fikses via bluetooth. Lenke til kommentar
tjall Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 At den er grisestygg bør jo være en viss indikator. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Selvsagt kommer den i mars. Det er jo "tilfeldigvis" samme måned som Nintendo gir oss 3DS. Stygg telefon eller ekte 3D? Hm... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dette blir garantert min neste mobiletelefon, og føler meg sikker på at dette er en protoype og at det endelig resultatet ser noe penere ut enn det der.. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Redd for at den blir sykt dyr Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nå spiller ikke jeg så mye, men denne må jo være genial for bl.a. emulatorer og gode gamle klassiske spill Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Litt pussig at de har valgt det knappeoppsettet, fremfor det man finner på f.eks. PSP Go. Manglende analogdings vanskeliggjør vel porting av eksisterende PSP-spill? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Litt pussig at de har valgt det knappeoppsettet, fremfor det man finner på f.eks. PSP Go. Manglende analogdings vanskeliggjør vel porting av eksisterende PSP-spill? Jeg satser på å tro at det feltet i midten er touch sensor som skal fungere som analog sticks.. hvordan aner jeg ikke xb Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 så ut som en kasett den kontrolleren. men virkelig en interessant telefon. blir ikke så lett å kjede seg ^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg