hcgustad Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvilket Radeon9800 er det lurt å velge, med hensyn til pris/ytelse/mulighet for modding? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Connect3D hos multicom? 3699,- Får det sikkert billigere andre steder hvis du undersøker litt. Har selv bestilt med et Hercules 128MB kort var noe dyrt,men håper det er verdt det. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har hørt at Saphire sitt kort går ganske bra mht klokking, den er heller ikke så dyr (3890,- på mpx.no) :wink: Lenke til kommentar
_howy Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har hørt at Saphire sitt kort går ganske bra mht klokking, den er heller ikke så dyr (3890,- på mpx.no) :wink: hihi... kjøpte nettopp det siste de hadde på lager (i gårnatt) Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg kan kjøre core på mitt Sapphire 9800 Pro på 450 MHz uten artifacts, med kun normal kjøling. Minnet går ihvertfall på 370 MHz. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har hørt at Saphire sitt kort går ganske bra mht klokking, den er heller ikke så dyr (3890,- på mpx.no) :wink: hihi... kjøpte nettopp det siste de hadde på lager (i gårnatt) jeg tok det andre av de 3 de hadde Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Vel jeg er den typen som ikke tør å tukle (klokke) Mitt Radeon 9800 pro kort gir artifacts selv uten at jeg har rørt kortet......noen ganger virker kortet veldig ustabilt (fps psill) og andre ganger ser det ut som om skjermbildet blir makulert, men venter på et nytt erstatnigskort nå snart :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå