Dynasti Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Kjøpte meg spiller ny pc for ikke så lenge sidn. ASUS P6X58D-E Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB PowerColor Radeon HD 6870 1GB GDDR5 i7 Quad Processor i7-950 I min forige PC hadde jeg PowerColor Radeon HD 3870X2 1GB GDDR3 som hadde 3 DVI porter og 1 HDMI. Kunne koble til 3 skjermer OG TV samtidig med gamle kortet uten problemer. Ettersom jeg kjøpte ny pc med nyere GFX så er jeg begrenset med 2 skjermer som er tilkoblet i DVI portene. Kobler jeg TV'n til HDMI porten samtidig som de 2 andre DVI skjermene så vil ikke bildet på TV'n komme frem før jeg tar å frakobler begge DVI skjermene. Nye skjermkortet har 2 DVI, 2 miniDisplay-port og 1 HDMI. Finnes det noen løsninger eller må jeg bare leve med å frakoble DVI skjermene når jeg skal se på film på TV'n? Ja, å når jeg frakobler skjermene å kobler til HDMI til TV'n så har jeg ingen lyd heller, bare bilde. Antar at jeg kjøpte feil skjermkort Takk på forhånd Endret 17. desember 2010 av Dynasti Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nvidia <-- Neida men det er sikkert brukerfeil Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Vell problemet her er at på det gamle kortet hadde du 2 GPUer og kunne koble ut CrossFire for å få brukt 3 til 4 skjermer. Nå må du ty til en eyefinity løsning og da støtter du bare 3 skjermer samtidig, skal du ha flere må du ha ett kort til om jeg ikke husker helt feil. Og det er ikke bedre på den grønne siden heller, så det å kjøpe ett NV kort vil være like dødfødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå