JohnBuer07 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Etter at jeg flyttet så funker ikke min pc lengre. Når jeg starter opp så bare rebooter min maskin. Jeg har forsøkt sikker modus, reboot. Har også forsøkt repair, men får melding om at noe ikke kan fikses. Har også forsøkt system restore, men den funker heller ikke. Noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Laptop eller stasjonær ? Hvis stasjonær, så sjekk at det ikke er noen kabler eller noe annet som har løsnet. Skjermkort CPU kjøler etc. Lenke til kommentar
JohnBuer07 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Stasjonær. Har sjekket kabler. Har også tatt bort alle ekstra ting som er i maskinen. andre kort, hardisker og spillere. Ingen hjelp Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kommer det noe slags melding ? Lenke til kommentar
JohnBuer07 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Ja når jeg forsøker restore kommer meldingen om at en udefinert feil er funnet. Kan ikke fortsette. Både ved system restore og ved repaid. Ellers om jeg starter normalt blir det bare reboot uten meldinger Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vil tro at det enten er disken som har tatt kvelden, eller så er det noen vifter som ikke går som de skal slik at det blir for varmt... Lenke til kommentar
JohnBuer07 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 For varmt? Den rekker vel ikke bli varm så fort. Og alle vifter jeg kan se sviver de Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kanskje litt dumt forslag, men har du vært inne i BIOS og sjekket bootrekkefølge ? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Prosessoren blir veldig fort for varm hvis vifta ikke er helt nedpå, men du skulle strengt tatt ikke ha kommet så langt som du gjør heller... RAM-brikker tatt ut og satt inn igjen? Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Etter at jeg flyttet så funker ikke min pc lengre. Når jeg starter opp så bare rebooter min maskin. Jeg har forsøkt sikker modus, reboot. Har også forsøkt repair, men får melding om at noe ikke kan fikses. Har også forsøkt system restore, men den funker heller ikke. Noen som har andre forslag? Stock CPU kjøler, med klips? Kan denne ha løsnet, slik at CPU overopphetes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå