Zaimmer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hei!En kompis av meg spurte om hjelp til en altmulig-pc til maks 5800. Jeg har satt sammen et oppsett jeg mener gir veldig mye ytelse for pengene, men jeg lurer på om det er noe som kan forbedres eller byttes? Er spesielt i tvil om jeg skal gå for GTX260 1gb OC eller HD6850. Begge gir mye ytelse for pengene, men personlig har jeg litt dårlige erfaringer med ATI (drivere, fpsdrops).Pc skal brukes til filmer, gaming (Starcraft II, Crysis, BFBC2, wow, osv), skolearbeid, osv.Kort sagt: i5 760, GTX460, 4 gig 1600 ddr3, 500W psu, 500 gig hdd, p55 hk.https://prisguiden.no/profil/lister/121133Vedlegg er bilde fra Dustin der ca samme oppsett ble billigst.Takk for hjelp! Endret 11. januar 2016 av Zaimmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hadde valgt GTX 460 over 6850 av akkuratt den grunnen du nevner. Ellers så er kabinett gammelt og har veldig gamle løsninger, spesielt ville jeg lagt merke til toppmontert strømforsyning. Du kan jo også prøve med en Black Refinery inspirert datamaskin, som er en god allrounder og som er veldig aktuell her inne på forumet. Du kan f.eks. fjerne ssd og cpu-kjøler for å få ned prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå