rabagast3 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Først jeg vet ikke om denne skulle her eller under humor. Sitter nu på student hybel med 100mb linje internt og 10mb ut i verden. Skal nu på ferie til mor. Gjett hvilken hastighet jeg får der ? kommer til å sitte med et gammelt 16.6 modem på en pentium 166. Så det blir litt av en overgang lol. Men noe positivt er det jo,blir ikke mye surfing i sommer i hvertfall. EDIT: har tatt sjansen på å kjøpe henne et pci skjermkort geforce 2 mx. Håper å kunne spille half life på dårlige settings. PS maskin spesifikasjonene er: pentium 166 32 mb ram integrert lyd cd rom (hennes gamle var ødelagt så har kjøpt ny der også (demo komplett)) 5 gb hd windows 98 Geforce 2 mx 32mb minne pci skjermkort (trur jeg gjorde et godt kjøp på dette kortet, betalte bare 150) Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Du får kanskje sjekket mailen da... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Du får kanskje sjekket mailen da... Hvis du blir ferdig før ferien er omme da :wink: Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 du klarer neppe og spille cs på det nei Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Forresten, hva med at du kjøper et billig 56,6 modem, det hjelper jo litt i det minste Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Tipper du sitter på den maskinen i max 30 minutter før du finner deg noe mer fornuftig å gjør utendørs eller en annen plass. Hadde ein gammel p166mhz på hytta. Holdt max 10 minutter før jeg gikk lei av å vente... At vi holdt ut med slikt før i tiden kan jeg bare ikke fatte å begripe! :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå