Gordon Growth Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg får ikke opp hurtigmenyene når jeg trykker på f.eks. Alpha + F3. Da får jeg i stedet opp Zoom-funksjonen for grafer, altså fungerer ikke Alpha-tasten. Men Alpha-tasten fungerer normalt sammen med alle andre taster som det er "Alpha-funksjoner" på. Jeg er ganske fersk på denne kalkulatoren, så det er ikke sikkert at det er store saken dette, men... Kan noen hjelpe meg? Jeg har eksamen på mandag, så det hadde vært en fordel å få klarhet i dette... Takker på forhånd. Endret 10. desember 2010 av Glassmesteren Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Bumper denne, jeg lurer egentlig på noe annet nå, men benytter den sammen tråden. Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Ingen som vet? Burde vel være en naturlig forklaring på dette, egentlig, men hva vet jeg... Har eksamen i morgen, så det hadde jo vært greit å vite hva jeg kan gjøre for å prøve å fikse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå