abene Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det skal snart være mulig å lese hele e-bøker med webbasert Kindle. Les mer Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Du Arsæll, du Arsæll .... Det er vel få andre artikkelforfattere som klarer å få så lite korrelasjon mellom artikkel og forside... "Amazons e-bokleser Funksjonen utvides »" Når det står "Amazons e-bokleser", og er bilde av en fysisk Kindle, gir dette intrykket av at det var selve ebokleseren det dreide seg om. Synd, nå trodde jeg det kom noe digg snacks i neste firmware-oppdatering. Fra den andre siden, den er allerede ganske brukande, kan ikke si jeg klager ^^ EDIT: Ser tittelen på artikkelen er good, og den er good på hw.no, bare tek.no den er sær på. Rart ... Endret 9. desember 2010 av ze5400 Lenke til kommentar
Sardtok Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Rart at dere ikke får tilbud om å «sivtekke første kapitlet gratis». «Lese» skrives gjerne «read», ikke «reed». Forresten, siden dere skriver norske artikler, burde dere lære dere norske anførselstegn: «» ikke tommetegnet " (tommetegnet er for så vidt ikke riktig anførselstegn i engelsk heller). Om dere bruker Linux med norsk tastatur, er disse lett tilgjengelig på Alt Gr + Z og X. Hvis ikke, er det lett å sette opp tastaturoppsett både på Linux og Windows (Microsoft har et lite gratisprogram som lar deg sette opp tastaturets tegnoppsett: MS Keyboard Layout Creator). Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 "Amazons e-bokleser" Tror det er første gang jeg ser en artikkeloverskrift uten verb. Lenke til kommentar
larstveito Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har en kindle 3, og det er null stress for meg å forhåndslese det første kapittelet i bøker på amazon. Men det var vel det faktum at det kunne leses på nettet som var nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå