Joananas Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kilder innad i bransjen snakker ut. Les mer Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Gleder meg veldig:) Men håper på det blir litt mer "realistisk" en de andre i serien. For de andre var liksom veldig "arkade" aktig, noe jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Husker jeg begynte å bli nokså lei serien i forrige generasjon, men tre år til fire år er passe tid til å få tid til å savne spillet igjen Spillet vil vel komme ut om vinteren, så da snakker vi vel om tidligst en høst/vinter-utgivelse i 2011? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Gleder meg veldig:) Men håper på det blir litt mer "realistisk" en de andre i serien. For de andre var liksom veldig "arkade" aktig, noe jeg ikke liker. SSX er en del av EA Sports Big, og de har alltid hatt et mer arkade-preg over seg. Om EA Sports hadde laget et snowboardspill hadde nok det blitt mer realistisk, men tviler på at de kommer til å forandre på SSX her. Hadde vært kult om de hadde laget et spill som var mer realistisk hos EA Sports også (med ekte løp, big jumps, half pipe, virkelige fjell man kan velge hvor man vil bli sluppet av fra helikopter, osv.), men per dags dato så kan kanskje Amped 3 være et greit alternativ om du har Xbox 360. Endret 9. desember 2010 av tamarin Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 "Gleder meg veldig:) Men håper på det blir litt mer "realistisk" en de andre i serien. For de andre var liksom veldig "arkade" aktig, noe jeg ikke liker". Forstår ikke helt, det er da helt tydlig både av spille stil og design at serien er Rask Arakade morro, dette har også solgt bra. Tror det siste vi skal forvente er mer realisme Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 SSX var supert da det først kom til PS2, sånn som TimeSplitters var åsså. Det var tider det. Vi trenger noe nytt med boosta grafikk fra begge utviklere ^_^ SSX3 var ganske digg, mye frihet og lite lastetider, kunne stå ned hele fjellet uten å treffe på "loading". Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Håper de fortsetter med den samme gamle stilen! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nice. Har savnet SSX. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ah, endelig! Bortsett fra enkelte bilspill er dette den eneste typen spill jeg kan spille i en halvtime av gangen over 3-4 år uten å miste interessen Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 JA! JA! JA! SSX har alltid vært arkade, de kan ikke forandre det!?!?! Finnes ikke noe digger enn å kjøre på de største hoppende og begynne å breakdance på brettet <3 Håper de gjør det godt igjen, forrige spillet i serien var den verste av de alle.. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 *Glede seg* SSX er det ultimate dagenderpålimtfastisofaenmedcolaogjunk-spillet Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ah, SSX er utrolig gøy! Spille flerspiller sammen med venner i half-piper! Gleder meg! Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Utifra trailer så ser det ut til å bli en mer seriøs setting på en del områder, og mer ekstrem ekstrem-sport. Realistisk bli vel kanskje allikevel å overdrive. Litt overraskende, men er litt vanskelig å bedømme hvordan det vil bli seende ut utifra en slik trailer uten gameplay: http://www.gametrailers.com/game/ssx-deadly-descents/14248 Endret 13. desember 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg