osse-mon waits for alice Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Det er svært uprofesjonel oppførsel av sjefen din. Dessverre er det mange ledere der ute som er slik. Jeg har selv hatt en sjef som ble skikkelig sinna når man ble syk. Han var aldri syk selv, og hadde derfor ingen empati med de som ble syke. Håper trådstarter tar seg tid til å svar på dette, jeg lurer på hvordan det har gått. Ikke moro med denne typen situasjoner, spesielt når man føler seg mistrodd 1 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Selv om det var uakseptabel oppførsel fra sjefen, vedder jeg penger på at forholdet mellom ansatt å sjef fra før av var anspent. Lenke til kommentar
kmgv Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 quote: "Selv om det var uakseptabel oppførsel fra sjefen, vedder jeg penger på at forholdet mellom ansatt å sjef fra før av var anspent. " Forholdet var ikke anspent fra før nei. Hadde ikke hatt noen problemer tidligere, Jeg er sykmeldt på nytt frem til midten av januar p.g.a. mild depresjon. Har hatt depresjon tidligere og hun har klart å være så jævlig at ting har blitt værre igjen. Takk gud for samboeren min så jeg har en å støtte meg til!! Har søkt en del nye jobber nå og håper håper HÅPER jeg får ny jobb fort!! God jul Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Lykke til! Er du medlem av en fagforening? Om du er; ta kontakt med den umiddelbart. Om du ikke er; meld deg inn umiddelbart! God jul 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå