thkjell Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvorleis printe ut frå PC til printeren trådløs? Det er ein canon MP600. Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvis det er lignande som med MP990, må du installere medfølgande programvare og driver, for så å sette det opp der. Trur programmet skal heite noko sånt som Canon IJ Network Scan Utility. Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg er ikke sikker på om det er mulig ... jeg kan i hvert fall ikke se noe om trådløs-støtte på http://www.canon.no/for_home/product_finder/multifunctionals/inkjet/PIXMA_MP600/index.asp?specs=1 . Ser ut til at du må ha USB-ledning fa PC til skriver. På nyere Pixma-modeller som har wifi-støtte, så kreves det to ting: 1) Du må koble skriveren til trådløsnettet ditt. Det gjør du via menyene på skriveren. Jeg tror de fleste modellene støtter auto-setup, så om ruteren din også støtter det slipper du å taste wpa-koden på skriveren. 2) Du må innstallere programvare på PCen for å skrive ut på nettet. Programvaren søker så opp PCen på nettet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Den printeren støtter ikke WiFi, men den støtter bluetooth. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Den printeren støtter ikke WiFi, men den støtter bluetooth. Det stemmer, jeg har en slik en selv. Du kan dele skriveren fra en stasjonær pc, da kan du legge til skriveren på de andre maskinene og skrive ut. Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Den printeren støtter ikke WiFi, men den støtter bluetooth. Det stemmer, jeg har en slik en selv. Du kan dele skriveren fra en stasjonær pc, da kan du legge til skriveren på de andre maskinene og skrive ut. Må du ha en stasjoner datamaskin? kan ein ikke bruke bærbar? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Du kan bruke bærbar, ja. Det han mente var vel at hvis du kan dele den hvis du har flere PC'r, og at det er fordel at den PC'n som deler den er koblet opp hele tiden. Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Du kan bruke bærbar, ja. Det han mente var vel at hvis du kan dele den hvis du har flere PC'r, og at det er fordel at den PC'n som deler den er koblet opp hele tiden. Okey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå