eirikst Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hei! Har et problem; en hjemmeside eller programm eller en ip adresse eller noe slikt, driver å gjengjenner datamaskinen min slik at jeg ikke kan laste ned den samme tingen to gange. Må formatere hardisken for at det skal virke. Er lei av dette. Finnes det ingen raskere måte å slette spor på? Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Regner med at informasjonen ligger i en cookie. hvis du bruker internet explorer gå på tools->internet options->delete cookies->trykk så ok. Trur det er problemet. Lenke til kommentar
eirikst Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Nei er ikke dette. Bruker et sjakkprogram, har slettet dette å lagt det inn på nytt men det hjelper ikke. De finner ut at jeg har vært der før! Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 tools->internet options->delete cookies-> tools->internet options->delete files-> prøv med den nederste da. Hvis ikke legges det sikkert noe i registret som tilhører programmet. Da kan du søke i registret etter navnet og slette disse (gjøres på eget ansvar) Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 betal for det.. hehe.. nei seriøst er ikke noe verre en å slette registeret slik som det ble foreslått over.. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det er ikke noe som er lokalt også da, som er skjult i registeret? Lenke til kommentar
eirikst Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Har slettet alt i registeret som likner på programmet! Fremdeles null fremskritt! Lenke til kommentar
Legion Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 bla opp url'en så det går an å sjekke da mann Lenke til kommentar
eirikst Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 tror det er denne: http://204.178.125.65/ Lenke til kommentar
mastro Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hei. jeg bruker den nyeste versjonen av window washer (4.7) den fungerer vanligvis utmerket til slike ting, fjerner alle slags unødvendigheter og ting som bare ligger å slenger...prøv å last det ned - virkelig anbefalingsverdig program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå