Gjest hemmis Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 kort fortalt: Dama mi hadde hatt sex med 2 personer før vi ble sammen. Vi ble sammen da hun var 17, det er 1 og et halvt år siden. Jeg blir ødelagt i hode av at hun har hatt sex me andre, vet mange detaljer om hennes tidlige sexliv (stillinger, steder, osv osv) pga samtaler da vi ble bedre kjent. Disse tankene fucker meg opp, og gjør meg trist og lei. Tenker ofte på det. Kommentarer? takk Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Cry more, fortid er fortid. Ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du bare overanalyserer, og som personen overfor sier - fortid er fortid. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er en grunn til at jeg ikke graver i fortiden til kjæresten min. Men når det er sagt, hun har ligget med to stk før deg! TO! Det er ingenting! Da har hun fått erfare hvordan det er med andre gutter, uten at hun har erfart for mange. Drømmesituasjon det der. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Korrekt. De fleste har "svin på skogen", og det blir dumt å lage en stor sak ut av dette siden det er så få personer det er snakk om. Du vet i hvert fall at hun stoler på deg siden hun har fortalt deg dette, og det er vel egentlig en god sak? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Helt ærlig er jeg glad kjæresten min har hatt sex med andre. På den måten kan hun sammenligne (Jeg er jo selvfølgelig bedre ), og om hun ikke hadde kunnet sammenligne så hadde hun kanskje blitt nysgjerrig. Å være ei jentes eneste sexparter og eneste kjæreste ser jeg igrunn ikke på som noen gigantisk fordel. 3 Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Helt ærlig er jeg glad kjæresten min har hatt sex med andre. På den måten kan hun sammenligne (Jeg er jo selvfølgelig bedre ), og om hun ikke hadde kunnet sammenligne så hadde hun kanskje blitt nysgjerrig. Å være ei jentes eneste sexparter og eneste kjæreste ser jeg igrunn ikke på som noen gigantisk fordel. Trenger dog ikke å ha hatt seg med halve byen, så for TS er dette en topp situasjon. Selv om det kanskje ikke føles slik ut for han nå Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er vel strengt tatt svææært lite du kan få gjort med det, og av erfaring så er det veldig dumt å grave seg ned i ting som forblir slik de er, uansett hva du gjør. Så hør på de andre tipsene her, som for eksempel det med at hun har fått "sjekket ut" litt allerede. Hadde kjæreste fra jeg var 14-18 selv, og merker at singelliv har gjort meg godt. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Genistrek å snakke om hva hun har gjort med alle andre, ja. Hva med å bare snakke om hva man fantaserer om? Lenke til kommentar
Gjest Hemmis Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Genistrek å snakke om hva hun har gjort med alle andre, ja. Hva med å bare snakke om hva man fantaserer om? Jeg snakte med henne om dette før vi ble sammen. Trodde ikje vi skulle bli sammen da vi hadde denne samtalen. Den tabben må jeg nokk angre på. Forstår også at fortid er fortid, men det er utrolig tungt og leit når jeg tenker på henne da hun hadde sex med de andre. JEg prøver så godt jeg kan å ikke tenke på det, men tanken streifer meg utrolig ofte. Noen dager blir jeg helt ødelagt. For noe jævla dritt Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg bruker alltid å gjøre det klart at jeg ikke vil høre om tidligere partnere , sexliv og detaljer rundt det tidlig i hvert forhold jeg går inn i . Men om det er noe opprivende hun har opplevd , lytter jeg og støtter henne. Jeg har brent meg før på å grave og spørre om fortiden til de jeg har vært sammen med, ender bare med at jeg blir gal på innsiden Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Genistrek å snakke om hva hun har gjort med alle andre, ja. Hva med å bare snakke om hva man fantaserer om? Jeg snakte med henne om dette før vi ble sammen. Trodde ikje vi skulle bli sammen da vi hadde denne samtalen. Den tabben må jeg nokk angre på. Forstår også at fortid er fortid, men det er utrolig tungt og leit når jeg tenker på henne da hun hadde sex med de andre. JEg prøver så godt jeg kan å ikke tenke på det, men tanken streifer meg utrolig ofte. Noen dager blir jeg helt ødelagt. For noe jævla dritt Før jeg ble sammen med damen fikk jeg også høre noen detaljer rundt hennes krumspring. Er alltid litt kjedelig å få sånt bekreftet, for da har du noe konkret å feste de skumle tankene til. Men, det plaget meg lite. I begynnelsen ble jeg litt satt ut når jeg tenkte på det, men nå bryr det meg ikke. Alle har en forhistorie, nå vet du hvertfall hvordan det er å få vite den forhistorien. Lenke til kommentar
Gjest Hemmis Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Genistrek å snakke om hva hun har gjort med alle andre, ja. Hva med å bare snakke om hva man fantaserer om? Jeg snakte med henne om dette før vi ble sammen. Trodde ikje vi skulle bli sammen da vi hadde denne samtalen. Den tabben må jeg nokk angre på. Forstår også at fortid er fortid, men det er utrolig tungt og leit når jeg tenker på henne da hun hadde sex med de andre. JEg prøver så godt jeg kan å ikke tenke på det, men tanken streifer meg utrolig ofte. Noen dager blir jeg helt ødelagt. For noe jævla dritt Før jeg ble sammen med damen fikk jeg også høre noen detaljer rundt hennes krumspring. Er alltid litt kjedelig å få sånt bekreftet, for da har du noe konkret å feste de skumle tankene til. Men, det plaget meg lite. I begynnelsen ble jeg litt satt ut når jeg tenkte på det, men nå bryr det meg ikke. Alle har en forhistorie, nå vet du hvertfall hvordan det er å få vite den forhistorien. Ja det er jo bra at du ble kvitt de vonde tankene. Men det har tydeligvis jeg problemer med, har jo tross alt vert sammen me dama i ett og et halvt år. Har ingen aning hva som egentlig foregår oppi hodet mitt Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Slutt og lev i fortiden ! Det er idag og framover dere skal være sammen Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kom deg til psykolog. Dette blir bare tullete, at du blir "ødelagt" kun pga hun har hatt sex tidligere. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 TS: Er hun den eneste du har hatt sex med? Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Denne er klassisk, og jeg slet noe enormt med det selv. Vet at min kjæreste har hatt mange flere enn det du nevner, men en hver jente må kysse noen frosker før hun finner prinsen. Du kan velge å se på dette fra to sider: 1) hun er en hore som har pult noen før deg(eh?) 2) Hun har pult andre, de "bestod" ikke, det gjorde du. Så lever dere lykkelig i alle deres dager. Som andre har nevnt her, du blir gal av å gå rundt og tenke på det. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette går fort over. Tenkte det samme selv før, da jeg var usikker og lite rutinert og håpet å finne en jente som var så lite kritisk som mulig. Dette er utelukkende et tegn på din dårlige selvtillit og det går over bare du jobber med deg selv. Lenke til kommentar
Orkhanan Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Var det ikke litt nice at hu hadde erfart litt når dere ble sammen? Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Skjønner hvordan du har det.. Har også hatt det samme problemet, fikk vite hvor hun hadde hatt sex, hvor mange ganger hun hadde hatt sex på én dag (6), osv. Fant en løsning på det: ha sex med henne på enda drøyere steder, og gjør deg klar for en slitsom dag der du puler henne 7 ganger. Høres ut som tull, men er faktisk ganske seriøs. Jeg måtte vite at jeg var "best". For det er det du er redd for. At de tidligere partnerene var bedre, og at hun fortsatt tenker på det/savner det. Endret 15. desember 2010 av Sufficator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå