Gjest KennyG Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hello! Jeg har søkt en del rundt, men finner ikke ut noe. Noen som veit om boka "Mystery Method" er oversatt til norsk? På forhånd takk! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nei, det er bare The Game som er oversatt til norsk. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Mystery Method er så forbanna falskt og det begynner å bli brukt opp. Selvfølgelig en del å lære, men å kopiere han blir feil. Ganske lett å catche at folk har sett/lest det til tider. Endret 10. desember 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
Knife Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nei, og det nærmeste du kommer til Mystery Methode på norsk, er nok boken The Game. Uansett svært interesange bøker begge to. Brukt opp ja, men bruk det du lærer på en fornuftig måte, begynner å bli ganske mange på byn som begynner hilsen med "Hei du, jeg skulle gjerne fått en kvinnelig anbefal..", eller den klassiske *swap over skulderen* "Hvem lygver mest, menn eller kvinner?" Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 go natural go pro, mystery method er ett skall du ikke vil leve i. Lenke til kommentar
WildGirl Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 begynner å bli ganske mange på byn som begynner hilsen med "Hei du, jeg skulle gjerne fått en kvinnelig anbefal.. Man kan også gjette seg til neste replikk med liten feilprosent Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg sliter i utgangspunktet med å forstå hvorfor folk anser det for å være en bragd å få seg noe når man er ute. Dyr får seg noe. 1 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Som de andre sier, hold deg unna The Mystery Method, er noen få ting han gjør bra. Resten er ikke ting du vil lære. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Som de andre sier, hold deg unna The Mystery Method, er noen få ting han gjør bra. Resten er ikke ting du vil lære. Har du lest boken? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja, har den selv. Den er ikke veldig bra, synes JEG. Jeg vil ihvertfall ikke anbefale den videre. Føler jeg ikke lærte mye fra den. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Synes Mystery Method det er helt kurant for personer som er så sjenert, og har såpass stor tilnærmingsfrykt at de ikke tør å gjøre noe som helst rundet jente®. Men å leve etter denne metoden, er ikke å anbefale. Lag egne meninger, basert på dine egne erfaring og prøv deg ut når du har ting under kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå