Roberto Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 ...ta heller og link til bildet. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Ikke min feil. Noe med serveren... Skal sjekke opp. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg likte 1 og 3...vet egentlig ikke hvorfor... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 1 eller 3. 1 hvis du tar bort den hvite "borderen" på sidene. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Nr 1, hvis du tar bort den hvite streken ved foten av det grønne firetallet. Hvis du først skal ha en ramme rundt, kunne det muligens gjort seg å gjøre den litt tykkere også. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Er det noen tøffing her som kan gjette fonten? :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg mener nummer 2 var best, fulgt av nummer 4. Ofte nå liker jeg ikke at to forskjellige farger får sånn kontakt med hverandre uten videre. Grr, vanskelig å forklare, men det bør være en slags barriere der, etter min mening. Det er akkurat som med innrammede bilder. Man kan ha rammer på 30 x 30 cm til bilder på 8 x 8 cm. Grunnen til at jeg likte nummer 2 bedre enn 4 igjen, er at jeg synes grønn er en fin farge. Fonten heter Elegance (og fulgte med Photoshop). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå