ashwa Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei, Jeg vet ikke med dere, men jeg sliter heftig med å få en oversikt over hvilke drivere jeg faktisk trenger fra asus sin supportside med drivere.. jeg håper noen gidder å nevne ihvertfall de viktige driverene jeg trenger fra asus sin hjemme side? jeg tenker å installere en SSD disk i laptopen og strax.. men antar det ikke krever videre spesial drivere. takk for hjelp. Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Tja, driveren til skjermkortet er jo lurt å ha. Hvis det er Nvidia GTX 460M så var det litt krøll med å få installert den, men løsningen var ikke så vanskelig (har nevnt den i en av trådene om G73) Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Tja, driveren til skjermkortet er jo lurt å ha. Hvis det er Nvidia GTX 460M så var det litt krøll med å få installert den, men løsningen var ikke så vanskelig (har nevnt den i en av trådene om G73) Flashet du Bios på din G73? Lenke til kommentar
ThaBear Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Trodde det kun var sata-1.5 i de Asus laptoppene, altså 1500Mb/s @ 187MB/s Så trenger ikkje de aller heftigste ssd'ene til noke slikt. Mulig eg tar feil, att det faktisk er sata-3. Ellers så finner du no driverene til bærbaren på asus sine sider. Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Flashet du Bios på din G73? Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå