Christoffero89 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei, kjøpte meg logotech z-5500 på tilbud til 1500 på komplett og gleder meg til å få den i hus da den gir sykt mye for penga:) men hvordan er det med innkjøring? trengs det? Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ja, du burde spille de inn i 3-4 dager før du guffer på. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 hvor høyt burde de være på under innkjøringa? ikke så keen på å ha de veldig lavt:P Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du kan ha den ihvertfall på 3 til 4 fulle streker. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) supert:) thanx! Endret 9. desember 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
sj93 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 jeg spilte det inn i godt 50 timer før jeg guffet på, slik at gummien på subben får strekt seg godt. kjørte lyden litt opp og ned mellom 2/4 til 3/4 ;-) enjoy Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Takk:) da gjør jeg det! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Nei, det betyr ingenting. Elementen kan gå seg til og du blir nok vandt med lyden, men det betyr ingenting for levetid og kvalitet. Bruk anlegget som du normalt ville gjort. Endret 12. desember 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Sikker? mange sier eg bør kjøre den inn hvertfall 1 dag Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Minst like mange som seier det motsatte og. Det finnes mange myter i dei traktene. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Enig med Zeph. Ikke tenkt på innkjøring. Mange sier de opplever at høytallerene etter lang tids innspilling gir bedre lyd. Men det sies at det er fordi det tar en stund før ørene vender seg fra ett anlegg til ett annet. Å myke opp gummien er nok tull i dag, før i tiden så var det kanskje sant, men da ble de morkne etter hvert forså. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Enig med Zeph. Ikke tenkt på innkjøring. Mange sier de opplever at høytallerene etter lang tids innspilling gir bedre lyd. Men det sies at det er fordi det tar en stund før ørene vender seg fra ett anlegg til ett annet. Å myke opp gummien er nok tull i dag, før i tiden så var det kanskje sant, men da ble de morkne etter hvert forså. Tror du blander gummi med skumgummi her. Lyden på noen høytalere er helt uendret etter hvert som man spiller på dem, andre endrer seg stort. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Når jeg kjøpte ny senter for en tid siden, stod det bare at jeg ikke skulle begynne med kritisk lytting før de var brukt i 50 timer, ikke noe om hvordan Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Hei. står anlegget har kreftige magneter og at bassen da må stå 60 cm fra tven. men hos meg må den stå 30 cm. går det bra? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei. står anlegget har kreftige magneter og at bassen da må stå 60 cm fra tven. men hos meg må den stå 30 cm. går det bra? Du kan nok sette tven oppå den uten problemer (Andre enn vibrasjoner). Med mindre du har en god gammeldags crt-tv da. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Bare for å være med på diskusjonen om det er nødvendig eller ikke: Innkjøring av høyttalere har ingen virkning. Det hadde også stått i brukerveiledningen til anlegget ditt om det var nødvendig. Endret 13. desember 2010 av Kongklykken Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Ok, rar lyd på anlegget syns jeg. men er bare uvant til god lyd xD Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Bare vent til du kjøper deg separate komponenter i litt høyere prisklasse. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 dette er god lyd i forhold til mitt 3 år gamle LG anlegg til 1500 kr:P Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hehe, joda. Jeg sier ikke at det er dårlig heller, for Logitech-anlegget er langt fra dårlig til den prisen, men jeg påpeker at det er en god del alternativer som er bedre. Dog, da i helt annen prisklasse, størrelse og utførelse. Og ikke minst formål. Endret 13. desember 2010 av Kongklykken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå