moo89 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvordan kan jeg finne registreringsnr til en bil bare ved hjelp av navn,organisjonsnr,addresse, eller tlf? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvordan kan jeg finne registreringsnr til en bil bare ved hjelp av navn,organisjonsnr,addresse, eller tlf? ring personen som eier bilen og spør. Lenke til kommentar
moo89 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 det kan jeg ikke, dt er litt internt, kan ikke si dt:P andre forslag takk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hadde det vært omvendt, at du ønsket navnet på en bileier, hadde det vært en enkel sak. Men å finne en ukjent bil registrert på person X er dessverre umulig med mindre du har tilgang til lukkede systemer. Du kan jo alltids ringe politiet eller Statens Vegvesen, men da bør du ha en knakende god unnskyldning på lager. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 det kan jeg ikke, dt er litt internt, kan ikke si dt:P andre forslag takk ring med skult nr å si du er fra if elsno. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Søke på "AA 00001" og ta det derifrå til rette namnet dukker opp? Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du slipper vel å søke på nummer ifra 00000-09999? Reg nummer starter vel på 10000? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er jo ikke verre enn å stå utenfor adressen og vente til han kommer med bilen. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du slipper vel å søke på nummer ifra 00000-09999? Reg nummer starter vel på 10000? Nei her bør man gå grundig til verks og starte på 00001 Ikkje tenkte eg å nemne at søket kan begrensast til dei bokstavane som er mest brukte i det aktuelle distriktet heller. Kan aldri tenke meg at det kjem noke konstuktivt ut av eit slikt behov for å finne reg.nummeret til alle biler som ein person har registrert i sitt namn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå