SD88 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Heisan! Enkelt og greit, hvem av de 4 spillerene nevnt under burde jeg kjøpe, ønsker mest lyd for pengene!!! 1. Pioneer DEH-7200SD....1599kr 2. Sony CDX-GT740UI....1699kr 3. Kenwood KDC-6047U....1479kr 4. Sony DSX-S300BTX....2895kr (Litt dyr syns jeg, ikke verdt pengene har jeg hørt, men meget spesiell med tanke på at den kan skjule mp3'en din) Har hørt at alle 4 er meget bra spillere, men jeg trenger kun en av dem, hvis noen har noe å komme med så bare legg igjen en kommentar Endret 9. desember 2010 av San22_ Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du får sette opp et regneark og fylle ut de spcsene som DU synes er viktig. Hvis det er gromlyd du vil ha så er det uansett bedre med separat forsterker. 1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Du får sette opp et regneark og fylle ut de spcsene som DU synes er viktig. Hvis det er gromlyd du vil ha så er det uansett bedre med separat forsterker. Jeg bare ønsker meg en spiller, ikke mer eller mindre, men ønsker en som gir bra kvalitet på lyden - har ikke noe anlegg i bilen bortsett fra det som er originalt fra før, så har ikke bruk for noe ekstra. Tenkte bare siden jeg skulle kjøpe en ny spiller så får jeg vel kjøpe en som spiller bra og ser bra ut, kjedelig med den gamle klumpen jeg har nå hehe Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Basert på erfaring med merkene: 1. Pioneer 4. kenwood 10. Sony Pioneer og alpine er ledende, også kommer det litt div inn mellom der og sony, som er skikkelig ræva på lyd. Du bør helt klart gå for pioneer spilleren 1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Basert på erfaring med merkene: 1. Pioneer 4. kenwood 10. Sony Pioneer og alpine er ledende, også kommer det litt div inn mellom der og sony, som er skikkelig ræva på lyd. Du bør helt klart gå for pioneer spilleren Takk Jeg lurere på det, har hørt mye bra om deh-7200SD og generelt om Pioneer En fordel med den er at den spiller cd også, er litt "gammeldags" og har ikke gått over til kun bruk av iPod/minnepenn osv, syns det fortsatt er litt stas å ha et par cd'er liggende i bilen Har også kikket litt på Sony's DSX S100, sikkert langt fra 7200SD når det gjelder lydkvalitet, men får en slik spiller for 1790,- inkludert en mp3 spiller hos bilradiospesialisten. Litt kult at den kan skjule en mp3 spiller Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Ikke for å mase for mye, men jeg lurte på om noen av dere vet om denne spilleren tar CD plater også: FUSION CA-CD500 Ifølge det jeg har lest så skal den gjøre det, men klarer ikke å finne et bilde eller en video hvor det vises Finnes en som er prikk lik, men som ikke tar CD plater som heter FUSION CA-IP500..... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ikke for å mase for mye, men jeg lurte på om noen av dere vet om denne spilleren tar CD plater også: FUSION CA-CD500 Ifølge det jeg har lest så skal den gjøre det, men klarer ikke å finne et bilde eller en video hvor det vises Finnes en som er prikk lik, men som ikke tar CD plater som heter FUSION CA-IP500..... Hvor i all verden kom fusion inn i bildet?? Den er jo ennå værre en sony... Ville ikke du ha en BRA spiller da? Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Ikke for å mase for mye, men jeg lurte på om noen av dere vet om denne spilleren tar CD plater også: FUSION CA-CD500 Ifølge det jeg har lest så skal den gjøre det, men klarer ikke å finne et bilde eller en video hvor det vises Finnes en som er prikk lik, men som ikke tar CD plater som heter FUSION CA-IP500..... Hvor i all verden kom fusion inn i bildet?? Den er jo ennå værre en sony... Ville ikke du ha en BRA spiller da? Såpass, da står jeg over, trodde det kanskje var en bra spiller:P Så på et review hvor de fortalte at Pioneer var med å utviklet spilleren, trodde dermed at dette var noe bra, men da er den saken grei:P Takk igjen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå