Anderspr0 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hei og hå! Har sett litt i rundt at folk generelt sliter med at Battlefield Bad Company 2 fryser og krasjer etter 10-30 minutter. Det finnes to typer krasj for dette spillet, den ene er krasj til desktop, og den andre er total freeze som krever maskin restart. Jeg har fått inntrykk av at dette er hovedsaklig nye maskiner som ellers fungerer utmerket. Problemet ligger i det selve innebygde lydkortet og dens drivere som ikke går over ens med dette spillet, og PunkBusters spill generelt. Jeg hadde det slik selv, og prøve mye for å fikse det, og alle tingene gjorde forbedringer til det forsvant helt. Dette er noen av det du kan prøve; >Laste ned og installere Punkbuster manuelt >Ta ut mikrofonen av input >Oppdatere driverne til lydkortet >Sette ned de to nederste grafikkinnstillingene ingame på av >Kjøpe til ett lydkort (billig eller dyr), og dette er HOVEDGRUNNEN til krasj. Kjøpte selv en fra Pixmania til 200kr, og må si jeg er fornøyd For å sjekke om det er nytt lydkort som må til kan du gjøre som følgende. Gå inn på Kontrollpanel>Maskinvare og lyd>Administrer lydenheter>deaktivere all lyd /// Kontrollpanel>System og sikkerhet>Enhetsbehandlig>Deaktivere all lyddrivere Spill uten lyd og du vil ikke få krasj. Evt. flere spørsmål taes i kommentarfeltet nedenfor Endret 8. desember 2010 av Anderspr0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå