Gå til innhold

Noen som har erfaring med testosteron boostere? (Zeus/Novedex)

gerrardo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Japp.. Jeg syns ihvertfall det.

Vet ikke hvor stor effekt det har på musklene da..

MEN.. Jeg, personlig merker at jeg sover MYE dypere når jeg tar ZMA. Vil påstå at det har en del å si på restutisjonen. Men jeg tar dem egentlig mest for søvnkvaliteten sin del.. ;)

Dette med ZMA og virkning er subjektivt fra person til person. Noen får ingen virkning, andre merker det.

Lenke til kommentar

Gode greier. Har alltid hatt godt forhold til TN sine produkter :)

Ikke forvent deg supervirkning og du trenger ikke ta det absolutt hver dag heller. TAR bare mine til spesielle anledninger, eller når jeg føler for det. Og det føles ypperlig. Spesielt deilig å merke forskjell på når man ikke tar dem og når tar dem.

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke diskutere dette, det går helt ut av emnet!

Jeg holder hvertfall liv i forumet her da..

Så derfor takker jeg alle som faktisk svarer meg :)

Uten at jeg gidder lete frem kildene kan jeg si, først som sist, at Tribulus/Zeus er bortkastede penger. Alle pålitelige kilder jeg har sett sier det i bestefall er et spekulativt produkt.

Novodex har jeg aldri hørt om før, men det høres ut som et spill på navnet Nolvadex. Nolvadex er en ekte medisin som stort sett brukes i behandling av brystkreft. Denne medisinen kalles for en selektiv østrogenreseptormodulator "reduserer effekten av østrogen i kroppen." Sannsynligvis er dette produktet langt unna medisinen og bare fjas hvis de har lov å selge det på Gymgrossisten o.l. Selv om den hadde hatt anti-østrogene egenskaper og vært sammenlignbar med selektive østrogenreseptor modulatorer/aromatasehemmere etc. ville de prestasjonsfremmende effektene vært små.

Selv om ekte medisiner av denne typen har en tendens til å øke testosteronnivå ville bivirkningene knyttet til dem også gjøre den svært lille "hvis eksisterende?" anabole effekten nokså lite tiltalende. Skal du ha noe som faktisk har betydelig anabol virkning må du over på steroider, veksthormoner, insulin eller lignende.

Les deg opp på kosthold og støtt deg til proteintilskudd om du skal kjøpe noe "rimelig mysekonsentrat funker stort sett mer enn greit nok!" Spiser du allsidig og får i deg nok næring er det lite behov for tilskudd i form av vitaminer o.l.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...