Shablagoy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 God kveld! En liten (egentlig veldig stor) greie jeg går med i tankene om dagen, som jeg tenkte jeg kunne dele, og kanskje få noen råd tilbake: Jeg kunne egentlig skrevet en bok om det her, men jeg skal gi dere kortversjonen. Det nærmer seg nå 3 år siden jeg møtte den vakreste jenta jeg noensinne har sett. Jeg tok kontakt, og vi begynte å være med hverandre, mye. Vi kom veldig godt overens, og jeg kan ærlig si at jeg ikke kjedet meg et sekund jeg var med henne. Vi hadde mange felles verdier, som jeg mener er noe av det viktigste om man satser på et langvarig forhold. Vi hadde riktignok ikke mange felles interesser, men det var/ble aldri noe problem. Det var ikke noe problem for meg å "delta" i hennes interesser uansett, bortsett fra dansing selvfølgelig. Problemet var for det meste eksen, som var/er en jævla drittsekk. Det sier jeg ikke av bitterhet. Jeg kan blant annet nevne at han ringte meg opp to ganger midt på natta midt i uka (to forskjellige anledninger), i løpet av tida jeg var med denne jenta, hvor han blant annet i den ene samtalen ba meg holde meg unna henne fordi "det var første mann til mølla" som gjaldt. Med det sagt var ikke jenta på noen måte feilfri heller. I to år ga jeg alt av meg selv for at forholdet skulle funke, og i to år var hu usikker på om hu var over eksen. Disse tilbakefallene kom ca. 1 gang i måneden, og ved et par anledninger innbar det sex. Omtrentlig like mange ganger som jeg tilga(?) hu. Men samme hvor mye jeg gjorde, holdt det ikke. Det er vel nå et halvt år siden det offisielt ble avslutta, selv om vi holdt kontakten en stund etter det. Okei, det var litt background, og egentlig ikke så veldig relevant for hva jeg skulle spørre om, men litt allikevel. Nå nærmer det seg vel 3 måneder siden jeg har sett og pratet med henne. Det nærmer seg punktet da jeg føler jeg må sette inn et nytt støt. Det nærmer seg også bursdagen hennes, og jeg hadde planer om å kjøpe et eller annet, for å "overraske" henne på døren med en liten, eller stor gave. Trenger følgende: 1. Tips til god gave 2. Råd om annet jeg kan gjøre for å få henne tilbake 3. Andre meninger om hva faen jeg holder på med her (ha det i tankene at jeg virkelig tror dette kan være "the one") Vi er begge 22 år. Setter pris på alle svar Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke gjør det mot deg selv. Jeg skjønner at det er vanskelig, men jeg tror det beste du kan gjøre er å glemme denne jenta. Hun har åpenbart ikke de samme følelsene for deg, som det du har for henne. 2 Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Vet ikke, det er nok litt mer komplisert. Begge har fortalt at vi elsker hverandre. Burde forresten lagt til at det ikke er noe mellom henne og eksen igjen heller. Hu avslutta det ikke med meg for å gå tilbake til han. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Uff. Det er tydelig at du ikke ser klart. For dette er ikke et forhold du burde satse videre på. Tvert i mot burde du glemme denne jenta, og begynne å jakte på nytt. Det er ikke eksen som er problemet. Det er dama! Åpenbart at hun ikke føler det samme for deg, som du gjør for henne. Og om du på en eller annen måte skulle greie å få henne til å innlede et forhold med deg igjen, kommer du til å få deja vu. For dette kommer til å gjenta seg. Om ikke med eksen, så er det en annen fyr. Problemet er hvordan du innledet det første forholdet. Du lot henne få tulle rundt så mye hun ønsket. Utro mot deg opp til flere ganger. Du sier dere deler felles verdier. Vel, du har jo ingen verdier! Dette forholdet er lost. Og det for lengst. Ut med brøstet, skaff deg litt selvrespekt, og kom deg videre. Og for all del, når du begynner et nytt forhold, sett noen rammebetingelser. Du kan ikke la dama hore rundt på denne måten! 2 Lenke til kommentar
Frosland Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg beundrer din iver og kjærlighet. I tillegg er jeg helt enig i, og glad for at andre verdsetter verdier! Verdier er helt klart kjempeviktig! Når det er sagt høres det utvilsomt ut som du må legge denne jenta bak deg! Kom deg videre. Det at hun i det hele tatt var utro mot deg, og attpåtil flere ganger forteller meg, og burde fortelle deg at dette ikke er noe å satse på. Selv om hun har beklaget seg, og selv om du ikke tror det vil skje igjen... Og jeg har heller ingen tro på at gaver, eller andre gester er det som skal til for å få henne tilbake, og er det det, er det for meg enda en indikasjon på at du ikke burde satse på dette. Lykke til! Lenke til kommentar
Frosland Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg beundrer din iver og kjærlighet. I tillegg er jeg helt enig i, og glad for at andre verdsetter verdier! Verdier er helt klart kjempeviktig! Når det er sagt høres det utvilsomt ut som du må legge denne jenta bak deg! Kom deg videre. Det at hun i det hele tatt var utro mot deg, og attpåtil flere ganger forteller meg, og burde fortelle deg at dette ikke er noe å satse på. Selv om hun har beklaget seg, og selv om du ikke tror det vil skje igjen... Og jeg har heller ingen tro på at gaver, eller andre gester er det som skal til for å få henne tilbake, og er det det, er det for meg enda en indikasjon på at du ikke burde satse på dette. Lykke til! Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Du sier dere deler felles verdier. Vel, du har jo ingen verdier! Dette forholdet er lost. Og det for lengst. Ut med brøstet, skaff deg litt selvrespekt, og kom deg videre. Og for all del, når du begynner et nytt forhold, sett noen rammebetingelser. Du kan ikke la dama hore rundt på denne måten! Var forberedt på at den skulle komme, selv om jeg heller trodde at det ville bli påstått at hun ikke hadde verdier, siden det var hun som var utro. Men faktum er at, jo, vi har de samme verdiene, det vet jeg. Hun syntes på ingen som helst måte at det var greit hun dreiv på som hun gjorde, og jeg vet hun slet mye psykisk, gråt mye, sa hun ikke fortjente meg osv. Selvtilliten/bildet var så på bånn som det får blitt. Faktisk var det at hun "bare såret meg", som gjorde at det ble over. Jeg angrer mer og mer på at jeg ikke ga dere fullversjonen. Skal prøve å få meg tid til å skrive den. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Her snakker vi om et kvinnfolk som systematisk var utro. Har du selvrespekt legger du henne bak deg og kommer deg videre. Hun har misbrukt din tillit. For hennes del er det stor forskjell mellom ord og handling. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Send henne til Hawaii og der kan dere gjøre masse rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå