Gjest usikkerkid Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei. Jeg er en gutt på 18 år, som liker ei jente på skolen som er like gammel.. Når vi treffes på skolen, får jeg som oftest brae samtaler med hun, mens når jeg f.eks tar kontakt med henne på msn, facebook, skype osv er det nesten hele tiden jeg som må starte samtalene.. Er veldig lei av dette, så jeg lurer på om det er håp hvis det er sånn? Har et inntrykk av at det generellt sett er jentene som starter samtalene osv på nett? :S Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du tar feil, jenter er generelt langt dårligere til å ta initiativ enn gutter. Så frykt ikke, det er ikke nødvendigvis deg det er noe galt med. Men ville absolutt prøvd å høyne spillet litt med jenten, om du vil det skal gå noe sted. F.eks. spør om dere skal finne på noe en dag. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Å ja. Det er helt vanlig, det. Dritirriterende for mange gutter når de tar "intiet" til en samtale omtrent hver gang. Slutter du med å kontakte hun først (noe du kanskje burde prøve for å se om hun er litt interessert), så får du sannsynligvis en kommentar tilbake om hvorfor du ikke tar kontakt mer osv. Så frykt ikke, nei, det er bare sånn mange av de er, og det er veldig, veldig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå