Aksel114 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei! trenger virkelig hjelp her! har fått et slags "blackscreen" på ps3en min:( har ingen anelse om hvordan jeg kan fikse dette. jeg klarer fint og skru på ps3 konsollen min og kommer inn på menyen og alt virker. MEN da jeg skrur på spillet ( som forøyeblikket er black ops, blir alt HELT SVART! igår tok jeg opp ps3en på den TVen vi har oppe, pga lillebroren min fikk besøk. Alt virket fint da dem spillte. Når jeg tok PS3en ned på rommet igjen ble alt svart da jeg puttet inn spillet. dette har bare skjedd ett par ganger før, men nå kommer jeg ALDRI inpå spillet alt blir svart og ingenting virker. noen som har samme problem? løsninger? har resetta ps3 systemet mitt mange ganger, men fynker ikke. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hei! trenger virkelig hjelp her! har fått et slags "blackscreen" på ps3en min:( har ingen anelse om hvordan jeg kan fikse dette. jeg klarer fint og skru på ps3 konsollen min og kommer inn på menyen og alt virker. MEN da jeg skrur på spillet ( som forøyeblikket er black ops, blir alt HELT SVART! igår tok jeg opp ps3en på den TVen vi har oppe, pga lillebroren min fikk besøk. Alt virket fint da dem spillte. Når jeg tok PS3en ned på rommet igjen ble alt svart da jeg puttet inn spillet. dette har bare skjedd ett par ganger før, men nå kommer jeg ALDRI inpå spillet alt blir svart og ingenting virker. noen som har samme problem? løsninger? har resetta ps3 systemet mitt mange ganger, men fynker ikke. Prøv å slette selve gamefila til COD:BO. Vær oppmerksom på at dette IKKE er save fila til spillet. Når du sletter game fila må du installere eventuelle oppdateringer på nytt, men din progresjon i spillet beholder du. Ta backup av filene hvis du er usikker. Endret 8. desember 2010 av praystation Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 ^ er det noen spesiell måte og slette gamefila på ? har sletta hele disken flerne ganger, gjør ikke så mye om jeg mister progresjonen, da jeg bare spiller online. takk for svar btw Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Til orientering så har jeg endret emnetittelen til noe litt mer beskrivende. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Til orientering så har jeg endret emnetittelen til noe litt mer beskrivende. Takk du Lenke til kommentar
praystation Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 har sletta hele disken flerne ganger.... Mener du at du har formatert disken din flere ganger???? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 ^ Yeps. Hmmm...beklager men jeg skjønner ikke helt! Du har altså prøvd å starte COD:BO etter å ha formatert disken og får svart skjerm? Du får til å slå på maskina og andre spill funker? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 har prøvd å starte COD BO etter å ha formatert disken et par ganger, og får svart skjerm ja. maskinen går på, og menyen kommer frem. skal teste med andre spill imårra. må legge meg snart, skole i morgen;) Lenke til kommentar
praystation Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 ok, da er det ihvert fall ikke noe galt med game-fila. Kan være noe med TV´n å gjøre hvis det funker på den andre TV´n. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 ja, skal test i morgen på begge tver med diverse spill. kan jo være et problem med hard disken? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hadde samme problem tidligere ;-) Gå inn på skjerminnstillingene og velg 720p, tror det skal fungere da, hvis du ikke allerede har det da. Fungerte for meg, selvom det var FIFA 10 Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 ^ Tusen takk for svar, skal prøve når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
Bister Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er godt, kom med tilbakemelding når du har prøvd Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Merkelig nok, tror jeg problemet er løst jeg formaterte engang til og tok harddisken ut og inn engang. tok også skarpheten på tv'n på det skarpeste. allt virker nå! får håpe det varer en stund vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå