vede Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Når jeg skal logge inn på Facebook appen med min nye Iphone 4 med iOS 4.2 kommer jeg ikke inn. Jeg får ingen feilmelding. Med en gang jeg kommer inn og vinduet snur seg og det ser bra ut blir jeg "kastet" ut igjen og det står bare logging out og jeg kommer tilbake til innlogginssiden. Noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har du forsøkt å avslutte appen skikkelig? Lenke til kommentar
vede Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Jepp har prøvd det. I tillegg har jeg prøvd å slette og laste ned på ny. Hjelper ikke noen av delene. Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nyeste ios er 4.2.1, prøv det. HAr du hatt jailbreak på den før oppdateringen? En kompiss oppdaterte fra 4.1, til 4.2.1 og hadde problemer med appene han lasted ned mens han hadde JB. Lenke til kommentar
vede Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Nyeste ios er 4.2.1, prøv det. HAr du hatt jailbreak på den før oppdateringen? En kompiss oppdaterte fra 4.1, til 4.2.1 og hadde problemer med appene han lasted ned mens han hadde JB. Jeg skrev feil. Jeg har iOS 4.2.1. Jeg har ikke hatt jailbreak nei. Fikk telefonen sist fredag. Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Da hadde jeg gjort en gjenoppretning av telefonen. TIl fabrikk standard. Det gjør du via itunes. Det er 2 knapper der, en oppdatert og den andre er gjenoprett. Om du har betallt for noen apps, får du laste dem ned gratis igjen. Lenke til kommentar
vede Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Da hadde jeg gjort en gjenoppretning av telefonen. TIl fabrikk standard. Det gjør du via itunes. Det er 2 knapper der, en oppdatert og den andre er gjenoprett. Om du har betallt for noen apps, får du laste dem ned gratis igjen. Det hjalp heller ikke. Lenke til kommentar
vede Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Da var det i orden. Tydligvis mange som har samme problemet. Det jeg måtte gjøre var å fjerne applications i web facebooken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå