Awsm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Heisann, lurer på å søke PHS til våren, men har litt dårlige karakterer i norsk, så lurer derfor på om det holder. Karakterer: Norsk hovedmål, Vg3 studieforberedende utdanningsprogram og 3 TRE 2 TO S Norsk sidemål, Vg3 studieforberedende utdanningsprogram og p 4 FIRE ---- - Norsk, Vg3 studieforberedende utdanningsprogram og påbyging 3 TRE 3 TRE M De karakterene til høyre er eksamen, og s er skriftlig og m muntlig osv.. Har 37 poeng fra VGS og 4 alderspoeng, 2 militærpoeng og 28 poeng fra BI. Og kan jeg ta opp igjen norsk til våren, så søke å få godkjent mitt nye resultat? Lenke til kommentar
redsox Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) For å søke PHS trenger du vel karakteren 3 i norsk hovedmål? Du har 3 i standpunkt og fikk 2 på eksamen? Du har altså 2.5 i snitt, og ikke gode nok karakterer(slik jeg har forstått det). For øvrig gir 28 studiepoeng fra BI 0 tilleggspoeng. Du trenger 30 studiepoeng for å få 1 tilleggspoeng. Endret 8. desember 2010 av redsox Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Han ville uansett ikke fått noen for studiepoengene sine da de faller inn under samme kategori som militærpoengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå