Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tenner utrolig lett av ordet jente, trenger råd

fsx v1.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei jeg har begynt og tenne noe sinn sykt med en gang jeg ser jenter og når jeg hører ordet jente, jeg trenger noen råd for ikke være helt koko etter jenter ?

Kjære krigshelten,

La meg først av alt få støtte ordvalget ditt. "Sinn sykt" er verkeleg ein veldekkjande term for å skildre den situasjonen du er i. Neida, frykt ikkje, viss du er som eg antek ca. 14-15 år er dette langt frå uvanleg for ein gut på din alder. Viss du vidare er litt lettare tilbaketrekt og kanskje på vaklande front sosialt ifht det motsatte kjønn er det heilt normalt å utvikle ein overvivid fantasi som du ikkje greier å kontrollere. Slik treng det heldigvis ikkje om å halde fram!

Eit tips kan her vere å skape alternative assosiasjonar når du høyrer eller les j-ordet.. Prøv til dømes å unngå automatisk relasjonskopling til den smellfagre berta i parallellklassa, og heller fokuser sinnet inn mot for eksempel Moskva-Marit eller Vår Staude.. Eller.. den siste kan kanskje bli litt feil viss du plutseleg er på ein fest og får servert nysteikte vårrullar...

Uansett lukke til og chill out comrade :thumbup:

Endret av HEAL
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...