ticker Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen her som har vært borti selger som kaller seg "per carpart" på finn.no? Min historie: Jeg skulle nå ha m-pakke + m-speil + spoiler på bagasjelokket. Han kom til oslo en uke etter avtalt dato (kom på unnskyldninger hele tiden). Nå han endelig kom og monterte delene oppdaget jeg at det var litt sig i lakken flere steder. Han sa han skulle komme tilbake til oslo om noen dager og skal da våtslipe, rubbe og polere det bort. Han virket som en veldig grei kar. Men ikke nok med det, når jeg skulle kjøre bilen etterpå så virket ikke parkeringssensorene i hele tatt (fikk bare feilmelding). Ringte han med engang. Han sa da at den ene parkeringssensoren på bilen min var limt på og han måtte bruke makt for å få den løs. Så den ble sikkert ødelagt da. Men det skulle han fikse. Dagene gikk men han kom aldri. Når jeg ringte han så sa han bare at han har vært veldig opptatt i det siste, men skal komme å ordne dette før han drar på ferie til usa. Når jeg prøvde å ringe han få dager før han skulle dra så svarte han ikke på telefon. Jeg sendte han en sms og spurte om når han skulle ordne det snart eller om jeg skal sette bort bilen for å få reparert pdc så kan han ordne lakk sig når han fikk tid, så fikk jeg svar tilbake om at han ikke skulle dekke reprasjonen og at jeg bare skulle ta ut sikringen for å ikke feilmeldingen.... I tillegg så skulle han lenger ikke komme til oslo kun for å utbedre feilene, men ta det hvis han skulle til oslo for noe annet. Jeg hater folk som ikke står for det de sier og ble irritert. Sa at jeg skulle klage til forbrukerrådet, da skrev han tilbake "lykke til " I tillegg så er det en kamerat av meg som har betalt han for m-speil for ca 2 mnd siden, men ikke fått de. Fikk så godt inntrykk av han med jobben han gjorde på bilen en kameraten min, men tydeligvis så hadde han bare flaks. Jeg har nå registrert sak hos forbrukerrådet og skal møte en advokat jeg har brukt tidligere når han kommer tilbake på jobb i januar etter pappaperm. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg ønsker deg oppriktig lykke til med det. Flott med en advarsel mot slike folk. Du kan jo også gjøre finn oppmerksom på det som har skjedd slik at de muligens fjerner han fra finn. Lenke til kommentar
ticker Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg ønsker deg oppriktig lykke til med det. Flott med en advarsel mot slike folk. Du kan jo også gjøre finn oppmerksom på det som har skjedd slik at de muligens fjerner han fra finn. Takk -Zeitgeist-. Jeg har kontaktet finn.no også, de skal vurdere og suspendere han fra finn.no. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dessverre mange drittsekker der ute Håper du får ordnet opp i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå