Gå til innhold

Brukbar touch telefon

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha meg ny mobil men er ikke sikker på hvilke jeg skal velge.

de enste kriteriene jeg stiller er at den er rask, har WiFi, at den har touch.

Vil heller ikke ha en telfon som er klumpete og stor.

Har satt en maks pris på 1800 med abonement fra djuce/telenor.

Noen som vet om noen gode telefoner til den prisen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor og Djuice har jo mange abonnement å velge mellom. Du kan få iPhone til 500,- og betale 1100,- i måneden, eller du kan få en enkel nokia til 500,- og betale 59,- i mnd. Så en totalpris, vil hjelpe litt.

Du har en helt enkel og grei telefon i Nokia 5230. Veldig enkel og grei nybegynner-touch vil jeg si. Går du litt opp i pris har du for eksempel LG P500. Har "alt" og er ekstremt mye for pengene.

Fortell oss hva telefonen skal brukes mest til, og hva slags abonnement du tror du trenger så er det litt lettere for oss å finne en mobil som passer deg. Ellers anbefaler jeg at du tar en tur innom nærmeste mobilbutikk og tar en titt. Du trenger jo nødvendigvis ikke kjøpe der og da.

Lenke til kommentar

Vil anbefale deg å ikke bruke telenor med en internettelefon. Det er så mange andre avtaler som er langt mer fornuftige å benytte seg av!

LG Optimus One er for øyeblikket tilgjengelig bindingsfri til 1800 kroner og det er enormt mye verdi for pengene etter min mening. Hvis du vil ha en enkel telefon har Nokia diverse featurephones men i forhold til verdien du får vil jeg ikke anbefale disse.

Hvis du er villig til å betale en del i mnd er det som iHouse påpeker en mengde high-end telefoner du kan vurdere men jeg tviler på at du vil få behov for hva disse har å tilby :)

Tl;dr: Se på Optimus One;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...