Gå til innhold

BK:Kaldt og mørkt....


DLA

Anbefalte innlegg

Var ute her en dag og prøvd meg på noen kulde bilder,var "bare" -19 så tok ikke så mye bilder... Hehe

Men endt opp med disse som jeg selv synes ble fine alle fall motiv messig.Artig og høre hva dere mener om både motiv og resten?

post-225269-0-57161900-1291835293_thumb.jpg

post-225269-0-13936200-1291835302_thumb.jpg

post-225269-0-35694100-1291835310_thumb.jpg

Endret av DLA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ute her en dag og prøvd meg på noen kulde bilder,var "bare" -19 så tok ikke så mye bilder... Hehe

Men endt opp med disse som jeg selv synes ble fine alle fall motiv messig.Artig og høre hva dere mener om både motiv og resten?

Savner litt exif data her.Som lukkertid/blender osv...sjekk ut denne http://fotoabc.rotne.no

Her kan du se med egne øyne når du prøver i simulatoren hva som skjer med bilde under forskjellige innstillinger:-)

Endret av Jee113
Lenke til kommentar

Var ute her en dag og prøvd meg på noen kulde bilder,var "bare" -19 så tok ikke så mye bilder... Hehe

Men endt opp med disse som jeg selv synes ble fine alle fall motiv messig.Artig og høre hva dere mener om både motiv og resten?

Savner litt exif data her.Som lukkertid/blender osv...sjekk ut denne http://fotoabc.rotne.no

Her kan du se med egne øyne når du prøver i simulatoren hva som skjer med bilde under forskjellige innstillinger:-)

 

Skal huske på og legge med exif i bildene senere....Eller får jeg si takk for linken,litt lettere og skjønne seg på instillingene etter en titt der ja;)

 

Men vært artig med noe kritikk på bildene da? Tar i mot alt med glede:)

Endret av DLA
Lenke til kommentar

Kritikk:

 

Jeg lurer på hva du ønsket med disse bildene? Litt vanskelig å få tak i hva som er poenget?

 

Hvis du bare ville prøve deg litt på naattfotografering så er vel det greit, men det er som en skriver over her lurt å planlegge litt hva som kan være noe å ta bilde av om natten?

 

Bildene trenger nok noe lenger eksponering. Det øverste er hverken fugl eller fisk, det er for lyst for månen og for mørkt for resten.

 

Av de tre er kanskje det siste det som funker best, selv om motivet her ikke engasjerer meg mest. Prøv på en lenger eksponering og se om det ikke blir bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...