Nilsen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vi gir bort to lisenser til den nye benchmarken.| Les mer Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Spørsmål 2 er ikke lett...jeg mener vil vel tippe at lisensen varer evig i forhold til 3dmark11, MEN kan ikke brukes på neste versjon M.a.o så jeg har lyst til å svare begge 2 Sikkert bare meg som er dum å ikke helt klarer å forstå hva spørsmålet egentlig betyr Man kan jo innstalere 3dmark11 selvom det har kommet en ny versjon og da vil jeg være ganske sikker på at lisensen er like gyldig som da man kjøpte den. Hater formuleringer som man ikke blir klok på Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Hmm, altså, hvis noen flere lurer. Det siktes til hvor lenge produktet varer, fra du aktiverer det. Det er snakk ene og alene om 3Dmark 11. Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 rett før laptopen begynner å lagge bare på det blide der Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Prøvde det på den bærbare, (Innebygd SiS-Grafikk), den fikk loade, så kræsja PCen. Endret 9. desember 2010 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 nesten for enkle spørsmål her. man vinner i såfall ikke pga riktig svar. men pga flaks i trekningen. litt kjipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå