Jada-jada Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei jeg skal kjøpe noen nye spill og lurer på om jeg kan få litt hjelp da det er en stund siden jeg spilte. Det siste spillet jeg spilte var Crysis og liker spill i den stilen men hater spill som er skikkelig vanskelige så noen tips der ute? Jeg vil kjøpe en 4-5 nyere spill så hva anbefales? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Er det en spesiel sjanger av spill du ser etter? FPS,MMO,RPG osv? Hva med Battlefield Bad Company 2 eller Moden Warfare 2? Kan sikkert nevne flere om du kommer med noen flere spesifikasjoner til hva type spill du er ute etter. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Er det en spesiel sjanger av spill du ser etter? FPS,MMO,RPG osv? Hva med Battlefield Bad Company 2 eller Moden Warfare 2? Kan sikkert nevne flere om du kommer med noen flere spesifikasjoner til hva type spill du er ute etter. Tusen takk for svar Jeg er ute etter FPS spill som skrevet i Crysis/Farcry stilen. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Da ble det de to spillene i første omgang. Merkelig lite hjelp her inne Man trenger bare en hjelpene sjel så takk til deg Leon Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Etter å ha spilt alle COD spillene annebefaler jeg sterkt COD Black Ops. Ikke så vanskelig (med mindre du vil det) og om du sliter, kan du on the fly stille ned vanskelighetsgraden. Ganske kort campaigne, men sååå værdt det! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Etter å ha spilt alle COD spillene annebefaler jeg sterkt COD Black Ops. Ikke så vanskelig (med mindre du vil det) og om du sliter, kan du on the fly stille ned vanskelighetsgraden. Ganske kort campaigne, men sååå værdt det! OK takk det blir bestilt så takk for din mening Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Arma II Medal of Honor: Airborne Half-Life I-II Portal BioShock I-II Doom 3 S.T.A.L.K.E.R. F.E.A.R. Left 4 Dead 2 Dead Space Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Arma II Medal of Honor: Airborne Half-Life I-II Portal BioBShock I-II Doom 3 S.T.A.L.K.E.R. F.E.A.R. Left 4 Dead 2 Dead Space Leon du er jo bare en spillgud og takker deg så mye thumbup: Jeg har spilt Medal of Honor men det første og det likte jeg godt og følger opp det Half live skal jeg vurdere, jeg vet det er vanskelig men kommer nok til å satse Portal og BioBShock I LIKE Doom 3 og FEAR har jeg spilt. Left 4 Dead 1/2 skal spilles Dead Space mørkt grått og skummelt (i love it) Tusen takk til deg du har virkelig gjort en jobb for at jeg skal finne gode spill så stor takk til deg ))) P-S ARMA 2 er selvsagt også et spill jeg vil kjøpe etter hver.. Huff jeg blir blakk.. Endret 10. desember 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Siden du likte Crysis har du vel spilt Crysis: Warhead? Skal du spille Half-Life anbefaler jeg deg på det sterkeste å begynne med Half-Life 1. Det ser ikke så pent ut i dag, men personlig syntes jeg det er langt bedre enn Half-Life 2. Men ta Orange Box uansett, så får du Portal og Team Fortress 2, i tillegg til Half-Life 2 plus Half-Life 2: Episode 1 og 2. Det er mange som liker Elder Scrolls IV: Oblivion, så liker du førstepersons rollespill er det jo verdt en titt. Selv foretrekker jeg Elder Scrolls III: Morrowind. Det ser ikke så vakkert ut, men det meste kan ordnes med mods. Borderlands har også fått gode kritikker mange steder, men har ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Siden du likte Crysis har du vel spilt Crysis: Warhead? Skal du spille Half-Life anbefaler jeg deg på det sterkeste å begynne med Half-Life 1. Det ser ikke så pent ut i dag, men personlig syntes jeg det er langt bedre enn Half-Life 2. Men ta Orange Box uansett, så får du Portal og Team Fortress 2, i tillegg til Half-Life 2 plus Half-Life 2: Episode 1 og 2. Det er mange som liker Elder Scrolls IV: Oblivion, så liker du førstepersons rollespill er det jo verdt en titt. Selv foretrekker jeg Elder Scrolls III: Morrowind. Det ser ikke så vakkert ut, men det meste kan ordnes med mods. Borderlands har også fått gode kritikker mange steder, men har ikke prøvd det selv. ja borderlands er veldig bra har runnet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå