phixion Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Heisann. Jeg har en maskin stående her som kjører win2k. Den starter opp normalt og alt ser ok ut, helt til den skal få opp skiltet med innloggingen. Da blir skjermen svart og maskinen reagerer ikke lenger. Jeg hører at vifta går og alt sånn men jeg legger ikke merke til noe harddisk aktivitet (det orange lyset har ingen aktivitet). Jeg har prøvd å starte opp i VGA modus og da laster den alt, slik at jeg får logget inn, men jeg kan ikke sitte å jobbe i VGA modus. Jeg har prøvd å stille ned farger hz og oppløsning på skjermegenskaper etter at jeg har startet opp i VGA modus, men uten hell. Og når jeg da prøver å starte opp på vanlig måte får jeg samme problem som jeg fikk tidligere, skjermen blir svart rett før innloggings skiltet kommer opp og maskinen svarer ikke på noe som helst (ctrl + alt + del osv). Så jeg må reboote ved å trykke på knappen eventuelt dra ut strøm kabelen. Er det noen som har opplevd noe slikt og kan gi meg en grei løsning på problemet? Takker for alle svar på forhånd :wink: Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 merkelig, men du må sikkert laste ned en annen driver til skjermkortet. Har du sett på www.driverguide.com ? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hvis du må logge inn skriver du brukernavn: drivers passord: all Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå