Gå til innhold

Stasjonær geime pc til 10000(kan strekke meg) -bygge egen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haygon: Du kan ikke hjelpe andre hvis du ikke har peiling selv... Da er liksom hele vitsen borte -.-

 

Kan jeg godt. Jeg sier bare ting som jeg mener og det jeg har lært fra dette forumet og diverse. Jeg sier ikke at ting ER slik og slik, jeg sier at utifra det jeg vet er ting slik og slik.

 

Skjønner godt at du vil hjelpe, men du misforstod Kaffesau.

 

WoW er kodet slik at det ikke utnytter skjermkortet like godt som nyere spill. Det kjører for det meste på prosessor og her vinner Intel 20-30 fps over AMD.

20-30 FPS er mye, men når det er snakk om 20-30 FPS i det toppsjikte så har det lite betydning.

 

La oss si det slik at AMD har 80 FPS i WoW i et travelt område. Her vil Intel ha 110 FPS. Forskjellen er synlig i form av tall, men det er ikke synlig på spillbarheten.

 

WoW støtter heller ikke SLI/Crossfire og enkelte rapporterer at ytelsen går i bånn når de har det aktivert.

 

I spill hvor skjermkortet får kjørt seg, så er forskjellen mindre. Her vil skjermkortet stortsett være den avgjørende faktoren.

 

Aha, jeg skjønner! Det var omtrent noe slik jeg hadde tenkt meg. Bra at du ryddet det opp og fikk det frem. :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...