Gjest Leopard_18 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 hei hei:) Jeg er en ganske utadvent jente, men ikke overdrevent. Det spørs egentlig hvem jeg omgås. Jeg er flink til å tilpasse meg omgivelsene og hvordan personen er. Likevell, har jeg ganske sprø humor og jeg liker veldig godt å tulle flørte og finne på morsomme sprell! Jeg har også en side av meg som er sjenert og uskyldig. Ikke alltid jeg føler for å prate, jeg kan også være stille. Jeg bare lurer gutter. Høres dette greit ut? Hilsen leoparden 18 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Forelsket, som resten av gjengen Endret 8. desember 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 hei hei:) Jeg er en ganske utadvent jente, men ikke overdrevent. Det spørs egentlig hvem jeg omgås. Jeg er flink til å tilpasse meg omgivelsene og hvordan personen er. Likevell, har jeg ganske sprø humor og jeg liker veldig godt å tulle flørte og finne på morsomme sprell! Jeg har også en side av meg som er sjenert og uskyldig. Ikke alltid jeg føler for å prate, jeg kan også være stille. Jeg bare lurer gutter. Høres dette greit ut? Hilsen leoparden 18 Du trenger ikke å lure på slike ting, du høres ut som en jente mange, mange gutter godt kunne tenke seg som venn, kjæreste og kanskje tilogmed livspartner. Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ikke alltid jeg føler for å prate, jeg kan også være stille. Helledussen, tror jeg er forelska! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tråden er splittet ut fra en annen tråd. Det er nok av plass på forumet til dere alle, jenter, dere trenger ikke trenge dere sammen i én tråd. Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå