tormoddf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Epic Mickey lar oss slå oss løs i en dyster og trist, men likevel gledelig bakgårdsutgave av Disneyland. Les mer Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Mickey var veldig nusselig i den videoen må jeg si, skulle ønske jeg hadde Wii det er helt sikkert at det ikke kommer til PC? Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Mickey var veldig nusselig i den videoen må jeg si, skulle ønske jeg hadde Wii det er helt sikkert at det ikke kommer til PC? Skal aldri si aldri, men foreløpig er det ingenting som tyder på det, dessverre. Det skulle opprinnelig være multiplattform, men så valgte de å fokusere på én versjon istedenfor. Lenke til kommentar
Rodrigues Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Her står det ingenting om PC, men PS3 derimot. http://www.made2game.com/ps3/patcher-epic-mickey-will-come-to-ps3/ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er bare rykter, og om det kommer vil det være om flere år. Jeg ville heller investert i en Wii, eventuelt lånt en. Får jeg ikke Epic Mickey i julegave kjøper jeg det andre juledag. Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 syns mikke ser rar ut jeg det er noe med øya som ikke stemmer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det er fordi det er den gamle Mikke. Han har forandret seg svært mye opp gjennom årene, akkurat som alle andre Disney-karakterer. Donald var til og med slem i starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg