Magne Fagerli Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hei. Jeg har planer om å kjøpe meg et nytt digitalt kamera. Er relativt fornøyd med mitt Canon Ixus V, men ønser meg bl.a bedre video-muligheter og minimum 3,2 megapiksler . Størrelsen er relativt viktig, så jeg har vurdert Ixus II. Noen tips? Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Canon A70 er det du skal ha Lykke til. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 A70 er jo en del større enn IXUS da. (hvis størrelsen var viktig så er vel det greit å tenke på.) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ixus 400 Det e pittepittelitt større enn V3, men.. so what? :smile: Lenke til kommentar
Reksten Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Ixus 400 Det e pittepittelitt større enn V3, men.. so what? :smile: Men har det ikke dårligere videofunksjon enn V3? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 hvis videofunksjonen er så viktig så er det vel like greit å se seg om etter et digi video kamera istede. De fleste videofunksjonene på stillbilde kameraene er jo nullverdt uansett spør du meg. Lenke til kommentar
Strat Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvis video er viktig bør du vente til Fujifilm F700 kommer i oktober. Den har meget bra video. Hvis du ikke vil vente, finnes Fujifilm M603. Denne har like bra video, men kun 2X zoom-linse. Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 hvis videofunksjonen er så viktig så er det vel like greit å se seg om etter et digi video kamera istede. De fleste videofunksjonene på stillbilde kameraene er jo nullverdt uansett spør du meg. Se på denne video tatt med A70 (5,9MB) http://www.dcresource.com/reviews/canon/po...ew/MVI_9791.AVI Syntes den ser meget bra ut med tanke på at kamera er såpass billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå