Gjest Hasj Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Heij.. Jeg har i det siste havnet litt med de feile folka og gjort ting jeg ikke hadde sett for meg gjøre.. Som f.eks å røyke hasj. Det jeg lurer på er om blodprøve/urinprøve kan vise at jeg har røykt hasj med mindre de leter etter det? Jeg tok kanskje 2-3 trekk av flasken vi røykte av. Dette er 2 uker siden, hørt at det går ut av kroppen etter 6-7 uker, stemmer dette? Og kan jeg evt. fylle urinflasken med litt vann i tillegg til urinen min og håpe at det hjelper? Har time 20. des for å ta prøver for å se om det er noe jeg mangler i kostholdet mitt.. !!Hjelp, hva burde jeg gjøre? Mvh En som ikke skal røyke hasj igjen! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ja Her er en saks fra Folkehelseinstituttet: ""Påvises i blod og urin THC kan oftest påvises i blodet inntil om lag et halvt døgn etter inntak av en vanlig rusgivende enkeltdose, mens omdanningsstoffet THC-syre kan påvises i urin i flere dager etterpå. Etter betydelig og gjentatt bruk i høye doser kan THC i enkelte tilfeller påvises i blod flere døgn etter siste inntak, og omdannelsesproduktet THC-syre i urin i flere uker etter siste inntak. "" Lenke til kommentar
DoNotCoverMyComputerFan Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Ja! det kan det, har hørt at det sitter i i 4 uker Endret 8. desember 2010 av DoNotCoverMyComputerFan Lenke til kommentar
Gjest lol Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvis de bare søker etter kosthold-greier kommer ikke THC til å vises. Og 2-3 trekk holder seg ikke i pisset i mer enn en uke maks. Og legen har tausetsplikt uansett Lenke til kommentar
Gjest Hasj Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Så jeg kan trygt gå til legen og ta prøver? Røyket 3 ikke store trekk og ble lite fjern.. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Legene skal ikke teste etter thc i urinene eller blodet uten at du får vite det først. Så det er bare å ta det med ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå