Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan blodprøve/urinprøve vise hasj røyking?

Gjest Hasj

Anbefalte innlegg

Heij..

Jeg har i det siste havnet litt med de feile folka og gjort ting jeg ikke hadde sett for meg gjøre..

Som f.eks å røyke hasj. Det jeg lurer på er om blodprøve/urinprøve kan vise at jeg har røykt hasj med mindre de leter etter det? Jeg tok kanskje 2-3 trekk av flasken vi røykte av.

Dette er 2 uker siden, hørt at det går ut av kroppen etter 6-7 uker, stemmer dette? Og kan jeg evt. fylle urinflasken med litt vann i tillegg til urinen min og håpe at det hjelper?

Har time 20. des for å ta prøver for å se om det er noe jeg mangler i kostholdet mitt..

!!Hjelp, hva burde jeg gjøre?

Mvh

En som ikke skal røyke hasj igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja

Her er en saks fra Folkehelseinstituttet:

""Påvises i blod og urin

THC kan oftest påvises i blodet inntil om lag et halvt døgn etter inntak av en vanlig rusgivende enkeltdose, mens omdanningsstoffet THC-syre kan påvises i urin i flere dager etterpå. Etter betydelig og gjentatt bruk i høye doser kan THC i enkelte tilfeller påvises i blod flere døgn etter siste inntak, og omdannelsesproduktet THC-syre i urin i flere uker etter siste inntak. ""

Lenke til kommentar

Hvis de bare søker etter kosthold-greier kommer ikke THC til å vises. Og 2-3 trekk holder seg ikke i pisset i mer enn en uke maks. Og legen har tausetsplikt uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...