zomba Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei, jeg beklager om jeg postet dette under feil kategori, men har litt dårlig tid. Spørsmålet mitt går ut til alle de som har jobbet på en bensinstasjon, eller noen andre som har peiling på hvordan leveransene forgår i en bensinstasjon. Det jeg lurer på er hvordan bensinstasjoner for inn alle varene sine? Hvem er leverandørene? Og hvor ofte skjer leveransene? Jeg skal prøve å utfylle dette bedre. Vi kan for eksempel ta for oss din lokale Statoil bensinstasjon. Her kan du fylle på bensin og i tillegg gå inn i kiosken for å kjøpe enkel, men svindyr fast-food og dagligvare. Varene må jo gå tomt en gang og de må fylle på med varer. Da lurer jeg på hvem det er som leverer dagligvarene til bensinstasjonen? Er det f.eks kun én lastebil som kommer med alle dagligvarene, eller kommer det flere forskjellige lastebiler med enkelte varer? Håper at det er noen som har et godt svar for dette. Det gjør ingenting om du har gått forbi en bensinstasjon og lagt merke til dette, eller om du har lang jobbet på bensinstasjonen en lang tid. All bidrag er bedre enn ingen bidrag Lenke til kommentar
zomba Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 takk for hjelpa gutter og jenter. fant det ut selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå