Eriise Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg skal på The Gathering i påska, jeg håper noen kan hjelpe meg med tips til deler for å bygge pc-en selv. Vil gjerne ha en pc som kan kjøre spill som Starcraft 2 i FULL kvalitet og Just Cause 2 i nokså høg kvalitet. Jeg vil gjerne ha i5 eller i7. Mus, tastatur og headsett ordner jeg selv. Jeg skal bruke maks 10 000, men visst dere kommer med gode tips til pc-er verdt 8 000 så gjerne det. Vil gjerne også ha SSD Harddisk. Fant noen gode tilbud på ferdibygde på internett, men fikk tips av en kompis å bygge selv for å få mer ut av pengene. Takker på forhånd og håper på gode tips og råd! Stikkord: Starcraft i5, i7 8-10 000 SSD harddisk Endret 8. desember 2010 av Eriise Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Satt opp et lite oppsett her Prisguide. Så først etterpå at budsjett var 10k så kunne vel lagt til noe mer, men totalprisen fra en leverandør blir rundt 9500-10000kr ved dette oppsettet. Vet ikke om du har skjerm, så la til en BenQ led-lcd skjerm. Hvis du har skjerm, så kan du jo vurdere å skifte prosessoren til i7, men da må du skifte ram og HK også. Uten skjerm (hvis du bytter ut cpu, ram og hk) vil prisen bli litt høyere enn den er nå. mvh Kaffesau. Endret 8. desember 2010 av Kaffesau Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan også sette opp et billigere oppsett hvis du vil. Lenke til kommentar
Eriise Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Takk for tipset, den linken du skrev var ikkje offentligjort. men du kan få gå opp i 13 000 om du vil. Jeg har ikke skjerm, høytalere, headset, mus, oprativsystem og tastatur. Så jeg vil ha en komplett pakke for 13 000. skal ha den hovedsaklig til starcraft 2. Dette var det eg fant på komplett, men har litt lyst å bygge selv! Komplett Gamer - StarCraft II Edition Varenr.:603482 Ahead Nero 9 Essentials OEM StarCraft Battle Chest CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD SteelSeries QcK, Musematte i Tøy Støtsikker PC-eske STOR Cooler Master CM 690 II Advanced Sort Corsair TX 650W PSU Gigabyte GA-P55-USB3, Socket-1156 Intel Core™ i5 Quad Processor i5-760 Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9 Gainward GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA WD Caviar® Blue™ 1TB 3,5", SATA 6 Gb/s Corsair SSD Nova Series 2,5" 64GB Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S Roccat Valo Gaming Keyboard, Razer Mamba Wireless Gaming mouse SteelSeries QcK Limited Edition BenQ 21,5" LED G2222HDL Creative Headset HS-980 Fatal1ty MK-II Creative Inspire T6160 MS COA Label Windows Home Premium 7 MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit MS MANUAL Win Home Premium 7 NO MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic StarCraft II Wings of Liberty Garanti 3 år - Sende inn Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=618171 Enkelt og ferdig. Du tjener på dette, da det selges under markedspris og skal vekk!! Lenke til kommentar
Eriise Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=618171 Enkelt og ferdig. Du tjener på dette, da det selges under markedspris og skal vekk!! ikke dårlig! men det ble 15 000 totalt med skjerm og utstyr da... for se om jeg slår til! Fantastisk bra tilbud på pc-en sier jeg ikke noe på! Lenke til kommentar
Eriise Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Den ble solgt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå