Gå til innhold

beste healer racen?

Anbefalte innlegg

har hørt at priest er den Beste healeren:) men for hvilken race er den best? human? night elf eller??? har lyst til og bli en god healer:)

en annen ting er hvem er det som hitter best utenom mage? alstå max hit

tenker da på for de som er rundt level 30-50

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en annen ting er hvem er det som hitter best utenom mage? alstå max hit

tenker da på for de som er rundt level 30-50

Når du skriver hitter, så antar jeg du mener skade?

Hvilken klassen utennom mage som gjør mye skade?

Isåfall så spiller det ingen rolle, er ingen av klassene som gjør noe nevneverdig mere skade(damage) enn de andre klassene.

Racial spiller ikke noe spesiell rolle, velg den rasen du føler for.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Alle healers er bra for enkelte ting, men jeg har også hørt at Priests visstnok skal være WoW sin ultimate healer. Priest er jo også den eneste classen som har 2 healerspeccs, så kanskje det er noe i det. Men uansett så spiller det egentlig ingen rolle hvilken race du tar. (selvom jeg anbefaler Troll Priest)

Når det kommer til hvem som hitter best utenom mage, så mener du kanskje critter høyest? Ja, jeg tror nok mage critter høyest, men ikke langt bak tror jeg nok det ligger en lock på lur som critta 20 k med sb før patchene. Jeg critta nesten 6 k med soulfire i level 62, det sier litt.

Endret av Bysno
Lenke til kommentar

min pala exorcism-critter for 28k!! :ph34r: men ja, er sikkert awesome critts ute å går akkurat nå.

28 er ikke mye da, full blue gear har jeg atm, står med 105k HP (priest), og 28 av det er lite...

En spell som tar minimum med mana og har en utrolig rask casting-time nuker for nesten 30k ut av dine 105k hp er ikke mye? Hvilket spill spiller du egentlig? Han kan nuke deg en gang, stunne deg i 5 sec og drepe deg i løpet av stunnen med noen lucky crits..

Jeg vil påstå det er ganske så mye. Ihvertfall fra en klasse som ikke er en "nuker".

Endret av karael
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...