Gå til innhold

L4r5 blir moderator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaand in other news: Lars, har du fått tilfredstillelsen av å gi noen en ufrivillig ferie, enda? =D

Vel. Tilfredstillelse og tilfredstillelse. Jeg har delt ut to frivillige ban og en ufrivillig. Kan ikke si det var like gøy som jeg trodde det skulle være. Har også måtte dele ut en advarsel.

Det er vel de eneste strenge reaksjonene jeg har måtte gi. Har slettet en del poster og sendt noen PM-er til folk da. Det er min filosofi at det er bedre å gjøre det på den måten enn å hoppe rett i strupen på folk og gi dem ferie så fort jeg kan. Da blir det fort en "oss mot dem"-situasjon og det ønsker jeg ikke.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg nekter å tro at det ikke er særlig tilfredstillende å dele ut ufrivillige ferier til *diverse ord som aldri blir tatt godt opp* drittunger. o_O

Problemet er at jeg bruker mye tid på dette forumet. Det er ikke gøy å si til en man har chattet med lenge at "Der gikk du for langt! Hold deg unna her den neste uka!".
Lenke til kommentar

Pøff. Vedder på at du hadde elsket å banne meg. Men uansett, hva med de irriterende brukerne vi alle vet finnes, som bare irriterer, og irriterer og irriterer, uten å noensinne stikke tåen helt over streken? Må være en ren orgasme å banne dem når tåen endelig gikk over.

Lenke til kommentar

Det er noe som heter bedre sent enn aldri. Grattis, L4r5. ;)

 

Gratulerer dette har vi ventet på :D håper du forsatt beholder ditt gamle jeg, og ikke lar makten går deg til hode :p

Jeg minnes en av de gode gamle søndagssidene med Billy, fra tiden før Mort Walker begynte å resirkulere. "Da jeg ble menig ville jeg bli sersjant, men da hadde jeg jo hatt generalen over meg. Og som general hadde jeg hatt Pentagon over meg, og om jeg var President.. da ville folket vært sjefen min. Husk Billy: Du er folket."

 

Godt formulert av godeste Walker. Dersom man vil bli moderator fordi det gir makt er det et dårlig utgangspunkt. Moderatorvirket gir ikke makt. Det gir ansvar. Liker du ansvar er det godt mulig du passer som moderator. :)

 

HVEM ønsker frivilig å være moderator, jeg spør ? PC politi nei takk.

 

Sitte dere å redigere og fjerne det folk skriver. Plage folk på den måten. æsj

Det er noe jeg ofte lurer litt på selv. Men er man først forumavhengig er det ikke sjelden slik at man ønsker å gjøre en innsats. Jeg arbeider latterlig mye som gratis dørvakt for studentpuben. Det kan være jeg gjør det for markant billigere øl, men jeg tror egentlig det handler mest om at jeg faktisk liker dugnad. Tolk det dithen du vil, men for noen går det greit å legge ned en innsats. Jeg har full forståelse for at de fleste vil oppfatte det som litt merkelig, det gjør da også familien. Men om man liker noe, så liker man noe.

 

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette temaet rundt hvorvidt l4r5 bør ha moderatorstatus eller ikke har vel blitt diskutert ved en tidligere anledning?

 

Uansett, gratulerer så mye.

 

Hater å si det, men flere ganger har jeg opplevd at jeg skulle ønske det var jeg som hadde skrevet noen av svarene dine. Du er ikke snau med å treffe spot-on i en del sammenhenger. Stå på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...