Kaarerekanraadi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen må jo ta ansvar. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Å nei, han gærningen der.. :!: Bare fleiper, en mer sindig og gjennomtenkt kar skal man lete lenge etter! Litt rebelsk samtidig som han fremstår som en stø og sikker person. En 'folkets' moderator ser jeg for meg nå Gratulerer, og lykke til i embetet! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Et bra valg. Vi trenger uansett IKKE flere moderatorer\ordstyrere som han Riks..fyren.. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 HVEM ønsker frivilig å være moderator, jeg spør ? PC politi nei takk. Sitte dere å redigere og fjerne det folk skriver. Plage folk på den måten. æsj 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vet du hva? Om det er noen som virkelig fortjener dette, så er det L4r5. Gratulerer! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer! Vel fortjent! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vet du hva? Om det er noen som virkelig fortjener dette, så er det L4r5. Gratulerer! Jepp, han fortjener virkelig å rydde opp i andres dritt Er ikke så ille, tror alle trives godt med det Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ventet bare på at L4r5 skulle bli moderator, hadde jo bare manglet! 2 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer! Absolutt fortjent Vet du kommer til å gjøre en fantastisk jobb! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 På en måte fortjener han det, på en annen måte, er han den dere minst burde valgt. Han ligger på top 3(?) poster i forumkafèen, vil mest sansynelig synke nå, og han tilbringer faktisk ganske mye tid her, og nå kommer han til å bruke enda mer av livet sitt. Jeg tror han vil gjøre en god jobb forsåvidt. (Håper ivertfall det) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Takk for alle gratulasjon. Håper jeg klarer å vise meg tillitten verdig. Og for ordens skyld så har jeg ikke vært moderator tidligere. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer så mye! Dette blir bra! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Takk for alle gratulasjon. Håper jeg klarer å vise meg tillitten verdig. Og for ordens skyld så har jeg ikke vært moderator tidligere. Siden vi nesten aldri henger i samme kategorier kommer jeg sikkert ikke til å merke noe til deg uansett. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Takk for alle gratulasjon. Håper jeg klarer å vise meg tillitten verdig. Og for ordens skyld så har jeg ikke vært moderator tidligere. Siden vi nesten aldri henger i samme kategorier kommer jeg sikkert ikke til å merke noe til deg uansett. Du kommer snart til å bli moderert av L45r. Dessuten fordeles antallet klager jevnt på moderatorer. (antar jeg) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Dessuten fordeles antallet klager jevnt på moderatorer. (antar jeg) Nei, faktisk ikke. Våre moderatorer er frivillige og ubetalte ildsjeler, vi kan ikke pålegge dem noen arbeidsbyrde eller skiftordning. De bidrar etter lyst og evne. Noen ganger er det andre ting som er viktigere i livet, som jobb, skole eller familie. Da tar de seg kanskje en pause, og det er greit. Noen går lei eller mister motivasjonen. Da er det vår jobb som admins å fange det opp og se om det er noe vi kan gjøre med det eller om vedkommende kanskje ikke har lyst til å være moderator lengre. Det er greit også, da får vi plass til nye. Litt friskt blod er alltid greit i et team. Geir Lenke til kommentar
haakl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Dessuten fordeles antallet klager jevnt på moderatorer. (antar jeg) Nei, faktisk ikke. Våre moderatorer er frivillige og ubetalte ildsjeler, vi kan ikke pålegge dem noen arbeidsbyrde eller skiftordning. De bidrar etter lyst og evne. Noen ganger er det andre ting som er viktigere i livet, som jobb, skole eller familie. Da tar de seg kanskje en pause, og det er greit. Noen går lei eller mister motivasjonen. Da er det vår jobb som admins å fange det opp og se om det er noe vi kan gjøre med det eller om vedkommende kanskje ikke har lyst til å være moderator lengre. Det er greit også, da får vi plass til nye. Litt friskt blod er alltid greit i et team. Geir hvor lenge har du vært moderator? i quote: "Litt friskt blod er alltid greit i et team." hehe, jk Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Velfortjent, gratulerer! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 hvor lenge har du vært moderator? i quote: "Litt friskt blod er alltid greit i et team." hehe, jk Jeg ble moderator første gang i 2005. Har hatt to-tre pauser, men ble lokket tilbake hver gang. Så løste Dotten saken ved å foreslå at de "forfremmet meg til mitt inkompetansenivå" som det heter. Så nå bruker jeg tiden på å finne ut hvor det nivået er. Noen synes nok at jeg nådde det for lenge siden... Geir 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå