fa2001 Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hei, Laptopen min har en lydutgang som jeg bruker til både hodetelefoner og høyttalere, men mest til hodetelefoner. Uansett hva som er tilkoblet, blir det funnet som "høyttalere". Er det noen måte å skifte det til hodetelefoner? Du tenker kansje at det ikke har noe å si, men jeg vil gjerne skru på en spesifikk DSP-effekt, nemlig "Crossfeed" (vet ikke hva den heter i W7, men jeg er ganske sikker på at de har noe sånt), og denne er bare tilgjengelig med hodetelefoner. Marius lydkort er Intel/Conexant i en Thinkpad, det følger ikke med noen programmer Endret 8. desember 2010 av fa2001 Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) det fulgte med et program til a stille det inn det var bare skjult, uten noen link. vet ikke helt om jeg liker den "Headphone Virtualization" effekten, men kult å teste det. Edit: den er faktisk veldig bra, gå inn på settings og velg "Studio", så blir det ikke så mye annen justering av lydbildet. Endret 8. desember 2010 av fa2001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå